Hoi Mama's,
Zijn er hier meer warmte overgevoelige baby's? Afgelopen zaterdag was het echt pet 4 keer onder gespuugd. Toen ging het weer paar dagen beter. Gisteren kwam zijn hele bv er in golven op ons grote bed weer uit, terwijl mama een migraine aanval had en papa werken was. Die kwam overigens ook eerder naar huis want ziek. Net ga ik Ben bij de gastouder ophalen om te horen dat ze hem letterlijk net in schone kleertjes gehesen had. Was daar om 17.45 hij was tussen 16.30 en 17.00 uur gaan spugen, door vermoedelijk de warmte. Arm ding. Nu liggen wij samen op bed in een koele kamer en wil hij alleen maar drinken. Ben eerlijk gezegt echt bang dat ik zo weer naar de zolder kan rennen dit beddengoed in de wasmachine en het vanmorgen gedroogde weer uit de droger halen 😅.
Ben heeft vandaag wel gewoon normaal gepoept, geplast en extra gedronken (wat er later dus helaas weer uit kwam). Huisartsenpost bellen is voor mij even teveel. Heb last van geluidsmigraine, dus als iets te veel herre maakt ga ik nu spugen 🤢🤪. Vriend lief zit op zijn werk in Engeland tot vrijdagavond/zaterdagochtend 😒.
Moest dit gewoon even kwijt. Zolang Ben wil drinken en iedere 3 uur een plasluier heeft maak ik me niet echt zorgen om uitdroging. Maar vind dat spugen wel eng en vervelend.