14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees ff mee want mijn zoontje van 11 weken doet het zelfde.

4 jaar geleden

Bij ons heeft het te maken met zijn (verborgen) reflux. De voeding komt dan omhoog, maar niet perse eruit. En hij steekt zn tong meer en meer uit, want hij wilt alles likken.

4 jaar geleden

Verborgen reflux ?

4 jaar geleden

Huilt jullie kindje ook bij verborgen reflux? Onze zoon lijkt er namelijk vaak geen last van te hebben, soms een enkele keer

4 jaar geleden

Ik heb ook gemerkt dat mijn zoon dit doet. Nu weet ik dat het komt doordat ik de vitame D op oliebasis geef. Het is altijd nadat ik dat heb gegeven en de hele dag door.

4 jaar geleden

Reactie op Manishaa

Ik heb ook gemerkt dat mijn zoon dit doet. Nu weet ik dat het komt doordat ...
Oh daar had ik niet aan gedacht. Is het nu over bij je zoontje? Wat geef je nu?

4 jaar geleden

Hier kwam het vele smakken door een tekort tongriempje ze wist niet zo goed wat ze met haar tong aan moest en tijdens het drinken smakte ze erg omdat ze niet haar hele tong kon gebruiken..

4 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Oh daar had ik niet aan gedacht. Is het nu over bij je zoontje? Wat geef je ...
Nee ik heb het deze week opgemerkt, maar voorheen deed hij dit niet en nu wel. Ik heb morgen een afspraak bij de cb dan kan ik het meteen vragen.

4 jaar geleden

Reactie op Manishaa

Nee ik heb het deze week opgemerkt, maar voorheen deed hij dit niet en nu w ...
Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Manishaa

Nee ik heb het deze week opgemerkt, maar voorheen deed hij dit niet en nu w ...
En wat zei het cb? 馃槉

4 jaar geleden

Bij ons is dat soms als er nog een boertje vast zit. Dan zit ze heel de tijd te friemelen en idd ook zo tong uitsteken en af en toe wat melk teruggeven. En als ze dan een boertje heeft kunnen laten, stopt dat allemaal ineens en is ze terug rustig.

4 jaar geleden

Dit kan ook enkel te maken hebben met de ontwikkeling. Speekselklieren die zich ontwikkelen, je kindje gaat zo brabbelen en kletsen. Mn zoontje (14wk) die kletst de hele dag, kwijlt en smakt lekker. Vaker gehoord dat dit symptomen zijn van ontwikkeling van spraak etc

4 jaar geleden

Kan ook met ontwikkeling te maken hebben. Ze bereiden zich voor op de eerste hapjes die ze met 4 maanden mogen krijgen. Zeker smakken is een teken dat ze straks toe zijn aan een hapje!

4 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

En wat zei het cb? 馃槉
Dat ik het misschien op een ander tijdstip moet geven of een ander merk, maar oliebasis voor baby tot 4 maanden is het beste