20 Reacties
5 jaar geleden
Ik vond dit op Google erover
De meeste vrouwen voelen hun baby voor het eerst bewegen tussen de 16 en 20 weken zwangerschap. Heb je al eerder een baby gekregen? Dan herken je het bewegen van je baby in je buik vaak eerder. Soms al voor de 16e week.
5 jaar geleden
14+5 weken hier, de verloskundige luisterde het hartje op een heel specifiek plekje en daar voelde ik beweging! Ik liet m'n partner en kindje hand op die plek leggen en zij voelden het ook! ik ook op die plek. Zo lief. Dus ik geloof als de placenta achter ligt dat het best kan hoor.
5 jaar geleden
Reactie op Jessjess
Ik ben 13+3 nu en ik voel het toch af en toe binnenin bewegen hoor. Zijn ze ...
Ohhh wat leukkk😍😍
5 jaar geleden
Mijn baarmoeder staat ver naar voren gekanteld dus ik voelde het ook al heel snel bij 11 weken als ik rustig op bed of in bad lag. Heel ligt maar hoor. Ik ben nu bijna 14 weken en het gevoel blijft maar word steeds sterker en nu ook af en toe als ik niet in rust lig. Aan de buitenkant kan je echter nog niks voelen bij mij.
5 jaar geleden
Ik denk dat je vooral moet genieten van wat je voelt. Op dit soort vragen krijg je nogal snel de standaard "dat kan niet hoor, dat zijn je darmen" antwoorden terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn. Ik kreeg rond de 8 weken van die mails met "vanaf nu ga je dit en dit kunnen merken", terwijl ik het al vanaf 4/5 weken merkte.. Iedereen voelt en ervaart dingen anders. Geniet! 💕
5 jaar geleden
Elke keer al die reacties dat het niet nog niet kan. 😒 Wordt een beetje vervelend. Zo veel vrouwen die wel al super vroeg iets voelen!! Lekker van genieten meid. Kan niet wachten tot ik wat voel
5 jaar geleden
Elke keer al die reacties dat het niet nog niet kan. 😒 Wordt een beetje ve ...
Hahaha ik wil niet meteen schreeuwen van blijheid maar ergens hoop ik dat dat het wel was😍 dankjewel voor je lieve bericht ❤️❤️❤️❤️
5 jaar geleden
Ik denk dat het kan dat jij het voelt! Ik ben nu 12 weken zwanger en heb 3x echt het idee gehad dat ik het voelde. Ander gevoel dan darmen. Was maar kort, en ik let er ook op, maar ik denk echt dat het m'n baby was. Ik denk echter niet dat je kindje groot en sterk genoeg is om het buiten de baarmoeder al door jouw buik heen te voelen. Daarvan denk ik dan wel dat het eerder beweging in je darmen geweest zal zijn.
5 jaar geleden
Ik voelde het met 10 week al. Begint nu met 13 week steeds duidelijk te worden. Al voel ik nog nix aan de buitenkant. Maar het zou zomaar kunnen. Lekker van genieten
5 jaar geleden
Ik voelde het met 10 week al. Begint nu met 13 week steeds duidelijk te wor ...
Wat leuk 😍😍😍
5 jaar geleden
Dat je het van binnen voelt is zeker mogelijk! Dat je het van buiten voelt merk je vanzelf als het vaker gebeurd. Wel met kanttekening dat je je darmen ook daadwerkelijk kunt voelen verschuiven. Maar wij hadden het eergister ook hoor. Met exact 13 weken op bed. Ik voelde ukje vrij hard onder de hand van mijn vriend en later zei hij dat hij meende wat te voelen maar durfde het niet te zeggen uit angst dom te klinken. Maar was dus wel degelijk ukkie al! Dit soort dingen zijn geen wellus nietus spelletje maar eigen ervaring! Dus geniet ervan en je herkent t echt vanzelf als het vaker gebeurd! Zo had mijn uk gister voor t eerst merkbaar de hik hehe love it! 🖤