Hi Dames,
Hopelijk hebben jullie tips voor ons. Onze dochter (10 maand) wilt savonds niet meer inslaap komen, dit is eigenlijk sinds ze zich aan bed kan optrekken en staan dus nu ongeveer 3 weken. Ze gaat tussen 7 en 8 naar bed met middagslaapje van een uurtje om 11 uur en 3 uur. Savonds is ze wel moe als ik haar neerleg valt ze elke keer weg maar soms doet ze ineen keer haar ogen weer wijd open gaat ze gelijk staan of wilt ze dat ik op haar billetjes sla en begint ze alweer te giechelen. Ze wilt dus eigenlijk gewoon spelen. Dan laat ik haar even huilen Max 5 minuten en probeer ik het weer opnieuw hier ben ik elke avond wel 2 uur mee bezig. Ze werd ook een week ongeveer om 5 uur klaar wakker dat heeft ze nu niet meer en slaapt weer tot 7 uur. Haar middag dutje van 3 uur is ze vaak nog wel heel moe waar ik haar soms nog een halfuurtje mac bij laat slapen. Dus in totaal 1,5 uur.
Dus nu mijn vraag. Hebben jullie tips waardoor ik haar sneller inslaap krijg want ze is dan ook gewoon heel moe maar ze blijft vechten tegen haar slaap. Aai over der bol helpt wel en valt ze soms even weg maar dan pakt ze weer me hand en wilt ze weer spelen