9 Reacties

één jaar geleden

Waarschijnlijk gaat deze topic veel discussies veroorzaken. Wil je een app op 2 telefoons, dat je één telefoon als camera gebruikt?

één jaar geleden

Wij hebben vorig jaar babyfoon 3g gedownload voor op vakantie. Kost maar een paar euro. Wij waren er tevreden over. Alleen zie je in het donker vrij weinig. Als je een nachtlampje aan laat wel (dus die zou ik niet vergeten in te pakken).

één jaar geleden

Reactie op DS1610

Wij hebben vorig jaar babyfoon 3g gedownload voor op vakantie. Kost maar ee ...
Deze hebben wij ook. Alleen inderdaad in het donker geen beeld😂 Wij hadden ook onze babyfoon van thuis mee, dus die hebben wij aangedaan gericht op zijn bedje en de babyfoon app op de ipad aangedaan en die vervolgens gericht op het babyfoon schermpje. Hele constructie, maar zo hadden we en beeld en geluid en konden wij beneden gezellig nog wat drinken in de bar.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Waarschijnlijk gaat deze topic veel discussies veroorzaken. Wil je een ap ...
Ben benieuwd, waarom veel discussie denk je?

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Ben benieuwd, waarom veel discussie denk je?
Oh ik had verwacht dat veel mensen hun mening zouden geven over het kind alleen te laten in de hotel kamer. 😅! Heb vaker zulke topics voorbij zien komen met een mega discussie. Maar gelukkig is het meegevallen hier.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Oh ik had verwacht dat veel mensen hun mening zouden geven over het kind al ...
Oooh snap het! Had ik geen moment aan gedacht haha

één jaar geleden

Wij deden gewoon whatsapp video bellen en dan 1 telefoon dempen :)

één jaar geleden

Babyfoon 3G!

één jaar geleden

Babyfoon 3G. Kost geld bij t aanschaffen maar echt een top app! Gebruik hem zelf voor op de camping