8 Reacties

één jaar geleden

Is het voor je oudste kindje echt nog nodig het scherm naast je bed te zetten? Wij horen haar toch wel als er echt iets is een nemen het schermpje wel mee naar boven, maar kijken maar heel zelden of er iets is. Als wij wakker worden en haar nog niet horen, kijken we altijd of ze nog lekker slaapt en wanneer ze wakker wordt. Maar no way dat ik de hele nacht dat schermpje aan ga zetten 🙈

één jaar geleden

Reactie op Jurst

Is het voor je oudste kindje echt nog nodig het scherm naast je bed te zett ...
Ze heeft nog altijd een reflux en raakt onderkoeld wakker (zijn bekend bij de kinderarts) Wij horen haar niet huilen of roepen zonder babyfoon, dus zal wel moeten :)

één jaar geleden

Reactie op Sunflower94

Ze heeft nog altijd een reflux en raakt onderkoeld wakker (zijn bekend bij ...
Ohh, zeker dan ja, wat vervelend!

één jaar geleden

Wij hebben een eufy op de slaapkamer van Maud en de Alecto gaat naar de 2e mochten we gezegend zijn. (Wij nemen sowieso de babyfoon niet mee naar boven naar de slaapkamer 🙈 wij horen Maud toch wel als ze ophuilt haha) de eufy is een camera die je op je telefoon kunt zien en huildetectie heeft en best nauwkeurig is. Maar ik snap wel dat als ze nog reflux heeft en onderkoeld wakker wordt dat je dan een extra oogje in t zeil wil houden. Is een Motorola nursery niet iets voor jullie? Vrienden van ons hebben die ook gehad met de tweeling (allebei op een aparte kamer) en die vonden hem heel fijn! Aangezien die ook een soort van herkenning heeft van t huilen en laat zien wie dan huilt.

één jaar geleden

Hier een tweedehands babyfoon met alleen geluid aangeschaft als extra. Die is nu voldoende voor de eerste en voor de baby zetten we dan weer de babyfoon met beeld in.

één jaar geleden

Oh lees nu pas je reactie over dat een babyfoon met geluid nog wel nodig is! Dan vergeet mijn antwoord :)

één jaar geleden

Reactie op Jurst

Ohh, zeker dan ja, wat vervelend!
Ja ach niks aan te doen! Gebeurt niet heel vaak meer, maar de keren dat ze overgaf in bed zijn doodeng geweest en was ik blij dat ik er door de babyfoon er op tijd kon zijn!

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben een eufy op de slaapkamer van Maud en de Alecto gaat naar de 2e ...
Ik zal er eens naar kijken, bedankt!