26 Reacties

5 jaar geleden

Jammer dat niemand er ervaring in heeft. Me schouder doet nog steeds pijn. En zit behoorlijk in de stress. Hopelijk morgen dat de kliniek me kan helpen

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Jammer dat niemand er ervaring in heeft. Me schouder doet nog steeds pijn ...
Sorry, ook ik kan je hier niet mee helpen... maar ik duim dat het gewoon goed zit, laat je even wat weten? Je zal vast snel mogen komen als je aangeeft dat je je zorgen maakt en wat je voelt. Is de kans groter via icsi of is het iets waar je toevallig bij uit kwam?

5 jaar geleden

Reactie op Eliver

Sorry, ook ik kan je hier niet mee helpen... maar ik duim dat het gewoon go ...
Zeker laat ik iets weten. Nee is op zich niet groter kans . Op zich zelfde en bij isci plaatsen ze meteen in de baarmoeder maar er is als nog een kans dat het er buiten nestelt. Ik zocht idd op schouder pijn zwangerschap en dat is meteen wat opduikt. Ik ben normaal geen stresserd maar ik voel me hier voel me lastig onder . Omdat ik dit niet ken . En heb niks vreemds gedaan met me schouder. Dat is me zorgen punt

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Zeker laat ik iets weten. Nee is op zich niet groter kans . Op zich zelfde ...
Het is niet fijn, en een zwangerschap is gewoon ook wel iets eng😅 als het via icsi is zal je ook al wel een weggetje hebben afgelegd neem ik aan. Proberen een beetje er in te vertrouwen.... bel morgen van zodra je kan, ben je vast ook wat gerust gesteld, als het al echt in de baarmoeder is geplaatst zal het vast wel goed zitten x

5 jaar geleden

Reactie op Eliver

Het is niet fijn, en een zwangerschap is gewoon ook wel iets eng😅 als het ...
Ja eng zeker . En ja ben 1.5 jaar bij de kliniek nu. Dus hoopte dat het nu gelukt is/was . Ja kan niet wachten om te bellen morgen vroeg. Vind helemaal niks. En ja ik moet er ook vertrouwen in hebben . Maar je gaat soms zo puzzelen na alles .

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Ja eng zeker . En ja ben 1.5 jaar bij de kliniek nu. Dus hoopte dat het ...
Ik begrijp je volledig hoor🙈 als men borsten even wat minder pijnlijk zijn krijg ik al een klein stressje😅

5 jaar geleden

Reactie op Eliver

Ik begrijp je volledig hoor🙈 als men borsten even wat minder pijnlijk zijn ...
Heel herkenbaar. Zon gestress is het. Ik heb nu vanaf 19 dec tot nu getest puur in gaten houden hoe het oploopt . Ik heb in begin wat klachten gehad maar nu eigenlijk niet echt maar test loopt wel op.

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Heel herkenbaar. Zon gestress is het. Ik heb nu vanaf 19 dec tot nu getest ...
Als je test oploopt zit het vast wel goed denk ik hoor

5 jaar geleden

Reactie op Eliver

Als je test oploopt zit het vast wel goed denk ik hoor
Dat is niet helemaal waar ik wil niet iemand bang maken .. maar ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad ook kan het alsnog oplopen je testen.

5 jaar geleden

Dat is niet helemaal waar ik wil niet iemand bang maken .. maar ik heb ook ...
Oei echt? Sorry voor de foute vermoedens dan x

5 jaar geleden

Dat is niet helemaal waar ik wil niet iemand bang maken .. maar ik heb ook ...
Nee daarom ben ik er ook zo bang voor pfff. Daarom wil ik ook onderzoek na laten doen. Puur uit voorzorg .

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Nee daarom ben ik er ook zo bang voor pfff. Daarom wil ik ook onderzoek na ...
Bij mij is mn eileider eruit gehaald.. omdat het zelf niet afbrak. En anders kan je het via de dokter doen. Ik was toen de tijd 17. Ik zou gewoon rustig blijven en er niet zoveel over nadenken ik ken je gevoel dus ik snap het ook. Je kan me hier altijd iets op vragen ! ❤️

5 jaar geleden

Dit waren mijn testen trouwens van toen

5 jaar geleden

Bij mij is mn eileider eruit gehaald.. omdat het zelf niet afbrak. En ander ...
Ahh tnxx super lief. Maak me er best zorgen om. Heb vanochtend kliniek gebeld ( isci traject) ze gaf aan dat te vroeg was om echo te maken. 22 nov laatste ongesteld dag en 10 dec terugplaatsing. In mijn optiek kunnen ze dan wel iets zien. Maar ze zou me hoofdarts laten bellen . Maar die heeft nog niet gebeld. Dus we wachten af. Had jij buikpijn? Bloedverlies? Ik geen buikpijn. En bloedverlies woe avond 3 uur met afvegen . En vanochtend wat bruin verlies 1 x . En echt heel erg dat je dat mee he moeten maken . Pfff .

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Ahh tnxx super lief. Maak me er best zorgen om. Heb vanochtend kliniek gebe ...
Ik had pijn aan mn linker kant van mn buik. Bloed verlies ook ik kan me alleen niet herinneren hoelang ik dat had. Oh ja ik heb toen de tijd ze konden niks zien qua echo maar wel gewoon bloed geprikt zodat ze konden zien aan hcg of het wel gewoon omhoog ging. Voor de rest was alles onderwaarts

5 jaar geleden

Die tijd 2 x in de week 2 weken lang bloed geprikt .. 😫

5 jaar geleden

Ik had pijn aan mn linker kant van mn buik. Bloed verlies ook ik kan me all ...
Ik heb geen pijn in buik . Behalve me linkse schouder. Al gaat vandaag beter ala gisteren . Bloedverlies alleen vanochtend wat bruinig bloed niet extreem veel nu hele dag niks. En woe even wat rood bloed alleen bij afvegen voor 3 uur ca . Ja daarom hoop ik dat ze bij mij ook doen bloed prikken . Beetje duidelijk heid. Snap best dat ze miss niks kunnen zien . Al heb ik al 4 kinderen en bij de jongste zagen ze ook bij 4 weken gewoon in baarmoeder zitten. Dus daarom vind ik hwt zo vreemd

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Ik heb geen pijn in buik . Behalve me linkse schouder. Al gaat vandaag bete ...
Jaa gewoon blijven bellen en je situatie uitleggen enzo. En vooral rustig blijven voor als het niet zo is

5 jaar geleden

Jaa gewoon blijven bellen en je situatie uitleggen enzo. En vooral rustig b ...
Zal ik zeker ook doen. Dank je wel. En nee dat is ook wel zo maar als moeder maak je je toch zorgen geen zin om op de ehbo terecht te komen of erger. En ik ben niet iemamd die snel na dokter rent voor iets. Me huisarta weet dit ook . Hij zegt als jij komt dan is er paniek. Dus als kliniek niks doet vraag ik me huisarts gewoon voor echo papieren. Ik probeer het ook los te laten maar heb pas 18 januari echo volgens afspraak dus als ze me niet eerder laten komen vermoed ik dat ik lang in stress zit.

5 jaar geleden

Reactie op Hayden0805

Zal ik zeker ook doen. Dank je wel. En nee dat is ook wel zo maar als moe ...
Jaa ik zou dan gewoon je huisarts bellen want het is wel noodzakelijk.. het is heel gevaarlijk