15 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons 33 heel bizar is het

5 maanden geleden

Mijn zoontje zit straks tot aan de kerst vakantie met 22 kinderen in de klas, na de kerstvakantie komen er nog kids bij maar geen idee hoeveel dat er zullen zijn. Bij ons zijn het 3 groepen 1/2. Daar stromen nu 2 groepen 3 uit van 18 kinderen per klas.

5 maanden geleden

De groep 1/2 van nu, daar zit mijn oudste nu in, heeft nu 31 kinderen einde schooljaar

5 maanden geleden

Ze starten met 22 na de zomer en gaan tot max 26/27.

5 maanden geleden

Onze zoon start na de zomervakantie in een 1/2 combi klas waar max 18 kinderen in komen.

5 maanden geleden

Ik zat op de basisschool in een klas van 36. Heb geen idee voor mijn dochter eigenijk, maar vind het ook niet zo gauw spannend dus 🙈

5 maanden geleden

Groep 1/2 20 kinderen. Weet eerlijk gezegd niet of er meer bij komen gedurende het jaar

5 maanden geleden

Mijn zoontje ook in een combinatie klas 1/2 met ruim 29 kinderen en 1 juf🤷🏻‍♀️

5 maanden geleden

Hier zit ie straks met 12 kinderen in de klas.

5 maanden geleden

24 en ik beschouw dat als vrij luxe. Mijn zus heeft er als kleuterjuf 30 einde jaar.

5 maanden geleden

21 maar er stromen er nog wat in.

5 maanden geleden

1/2 start met 18 kinderen

4 maanden geleden

Hier ook groep 1/2, starten met 24 en einde van het jaar zijn het er 34, met inderdaad maar 1 juf Ze hebben 3 van dit soort klassen, best intens wel 😅

4 maanden geleden

In het begin 23 kindjes. Vanaf het nieuwe jaar uiteindelijk 31 kindjes. Met 2 juffen.

4 maanden geleden

Ik ben zelf leerkracht en ik heb kleuters gehad. De ene 29 zijn de andere 29 niet. Het scheelt als kinderen zelfredzaam en zelfstandig zijn. Er is vaak wel een onderwijsassistent in school die extra hulp bied in de klassen. Maar je hebt gelijk, het is veel….