6 Reacties

2 jaar geleden

Ja! Vorige week opgehaald! Zo fijn! (Fietsenwinkel had hem op voorraad gelukkig😁) Heerlijke fiets, makkelijk in gebruik. Voelt heel stevig en rijdt ook heel stabiel. Heb wel de 400 accu gedaan, maar dat is een persoonlijke keuze🙂 (Heb hem via het fietsplan van werk kunnen halen) Het dingetje voor het krat (geen idee hoe het heet) kan ook nog iets naar voren met een dingetje🤣 (tja nog een keer..) , zodat de kleine ook meer ruimte heeft voor zijn beentjes en er dan als het goed is ook nog een kratje op past😁 Moet het fietsstoeltje e.d. nog laten plaatsten, maar mijn zoontje kan nu toch nog niet mee. Een collega heeft de iets oudere variant en is er al een jaar of 2 super blij mee.

2 jaar geleden

Jaaaa, paar maanden geleden aangeschaft… 1 van de weinige die op voorraad is. Wij zijn er ontzettend blij mee, wel de zwaarste accu gelijk in laten zetten maar echt een heel fijne fiets!!

2 jaar geleden

Van de week proefritten mee gemaakt. Wat een onding!! Enorm zwaar (bij een stoepje optillen of uit de fietsenstalling halen) en ruimte tussen voor stoeltje en zadel is heel smal.

2 jaar geleden

Van de week proefritten mee gemaakt. Wat een onding!! Enorm zwaar (bij een ...
Ik heb hem inmiddels gekocht en super blij mee! Fietst zo lekker en ik vind de ruimte tussen de zadel en stoeltje niet smal. Ze hebben m’n zadel naar achteren gezet en het is gewoon even wennen met opstappen 😀

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik heb hem inmiddels gekocht en super blij mee! Fietst zo lekker en ik vind ...
Veel fiets plezier!!

2 jaar geleden

Reactie op Zomie

Veel fiets plezier!!
Dankjewel 😀