11 Reacties

4 maanden geleden

Dit heb ik een aantal weken gehad met mijn zoontje. Was een fase. Wel in bed genomen in de nacht en ging vanzelf weer over.

4 maanden geleden

Hier zelfde probleem aantal maanddn geleden gehad en daarna heeft ze paar maandje bij ons geslapen uiteindelijk weer in haar bed gekregen en nu sinds paar weken weer t zelfde. Elke keer ziet ze monsters ik moet ook avond met haar mee naar bed totdat ze in slaap valt en na 2,3 uurtjes komt ze alweer huilend..

4 maanden geleden

Reactie op Yelll50

Hier zelfde probleem aantal maanddn geleden gehad en daarna heeft ze paar m ...
Ah oke ja hier klimt ze dus bij ons in bed en gaat ze wel slapen. Misschien ook maar een fase... 🥺

4 maanden geleden

Reactie op Lindabodhi

Dit heb ik een aantal weken gehad met mijn zoontje. Was een fase. Wel in be ...
Dan wachten we het af. Sommigen zeggen terug in het ledikantje. Maar goed ik verwacht dat ze blijft schreeuwen en als ze even de nabijheid nodig heeft van ons en ze slaapt gewoonn dan is dat ook prima. Inidergeval herkenning ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Dan wachten we het af. Sommigen zeggen terug in het ledikantje. Maar goed i ...
Kunnen het ook nachtangsten zijn? Is ze goed wakker op deze momenten, dat je adequaat antwoord krijgt van haar, zoals overdag?

3 maanden geleden

Reactie op Jurst

Kunnen het ook nachtangsten zijn? Is ze goed wakker op deze momenten, dat j ...
Nouja ze klinkt angstig soms rent ze en vaak zegt ze de volgende dag als ik er na vraagt wel "monster" maar ze zit wel in een fase van uit testen en dit monster verhaal duurt wel lang. Ze rent naar onze kamer en klinkt angstig soms huilt of zeurt ze maar als je vraagt wat er is krijgen we geen antwoord. Het lijkt dan ook weer niet of ze op een andere planeet is ofso🫣 ..

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Nouja ze klinkt angstig soms rent ze en vaak zegt ze de volgende dag als ik ...
Toch is het geen antwoord geven, en het echt contact krijgen wel een verschijnsel bij kinderen die nachtangsten hebben een evt later slaapwandelen. Je kind lijkt wakker, maar is het niet. Ervaring hier is dat zo min mogelijk prikkels terug geven het beste werkt. Echt wakker proberen te maken werkt niet, vragen stellen en aandringen op een antwoord ook niet.

3 maanden geleden

Onze knul wil 's avonds absoluut niet naar bed maar spelen en komt er 's nachts geregeld uit om bij ons aan te kloppen. Wil niet bij ons in bed maar spelen in de woonkamer. De volgende morgen is hij weer veelste vroeg wakker (tussen 5.00 en 5.30) en wil hij weer spelen. Zot wordt ik ervan! Geen idee wat de oplossing is maar neig steeds vaker naar terug in het ledikantje..

3 maanden geleden

Reactie op Pleunpep

Onze knul wil 's avonds absoluut niet naar bed maar spelen en komt er 's na ...
Doet je kindje dan wel nog een dutje?

3 maanden geleden

Reactie op Pleunpep

Onze knul wil 's avonds absoluut niet naar bed maar spelen en komt er 's na ...
Ja hebben we hier ook geprobeerd werd ze alleen maar hysterisch van... Ik heb het middag dutje er naar uit gehaald. En ik vraag nu elke dag wil je nog na bed.. dan max een uur en maak ik gewoon lawaai😂 maar over het algemeen slaapt zeniet meer overdag dan valt savonds wel weer meteen in slaa

3 maanden geleden

Reactie op Pleunpep

Onze knul wil 's avonds absoluut niet naar bed maar spelen en komt er 's na ...
Dit hebben wij gedaan, ons zoontje zocht echt nog de geborgenheid van een ‘hutje’ zoals hij het zelf zegt. Probleem was direct opgelost, letterlijk de eerste nacht meteen. Kan ook zijn dat ze er nog niet helemaal klaar voor zijn, een groter bedje :)