14 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet niet of dat helpt. Het geeft een instinctief gevoel van veiligheid als je vanuit je bed de deur kan zien.
Verder kan rust helpen in de slaapkamer. Dus weinig spullen in het zicht en zachte verlichting. Liever meer kleinere lampjes dan 1 grote.
Maar weetje, iedereen wordt heel vaak wakker. Onrust in slaap is verwerking van overdag en niet zozeer om er iets mis is in de slaapkamer. Is ze bijvoorbeeld heel prikkelgevoelig? Heb jij of je partner stress in de avond? Slaapt ze overdag eigenlijk te weinig? Allemaal dingen die er mee te maken kunnen hebben.
Bij ons helpt het om, voor het slapen, nog even alle spanning er uit te lachen. Even kort intensief spelen op bed, 'bouncen', vliegen en lachen. Daarna rustig worden tijdens het omkleden, boekje, liedje en slapen.
En White noise helpt met zijn gevoel van veiligheid als achtergrond geluidje. Vannacht toevallig vergeten en hij riep gelijk vaker om ons. Hij was niet vaker wakker maar vertrouwde zijn omgeving niet toen hij wakker werd en dan gaat hij roepen
2 jaar geleden
Mijn dochter had ook onrustige nachten, maar zij stond voor spiegel, heb haar verplaatst naar andere zijde van het bed, en heel bizarre misschien maar nu slaapt ze door… proberen kan geen kwaad he! Google even op bed feng shui en dan zal je wel vinden waar je best op let! Succes en hou ons zeker op de hoogte
2 jaar geleden
Reactie op Stof
Mijn dochter had ook onrustige nachten, maar zij stond voor spiegel, heb ha ...
Wauw ! Zou t komen door de spiegel of andere plek?
2 jaar geleden
Reactie op Stof
Heb eerst enkel spiegel bedenkt had volgens mij wel wat effect maar verplaa ...
Misschien ook een idee hoe je t moet zetten? Voeten richting deur of juist noet
2 jaar geleden
Reactie op Stof
Bij mij staat ze met voetjes naar de deur. Ze kan altijd zien wie er inde k ...
We hebben net t bedje verzet. Niet meer tegenover de deur en met de voetjes naar de deur toe🍀🍀
2 jaar geleden
Wij hebben het bedje ook meermaals verzet maar bij ons maakte het geen verschil in slapen. Bij ons is het met de tijd beter geworden en begint meneer nu een echte slaapkop te worden. Wel hebben we zijn kamertje tussentijds wat huiselijker gemaakt. Meer accessoires en warmer.
2 jaar geleden
Reactie op Stof
Laat weten hoe het gaat he! Ben wel nieuwsgierig 😊
Laat t je morgen weten 👀👀
2 jaar geleden
Bij mij ligt ze met der voetjes naar de deur toe en ze kan de deur ook zien zo ziet ze altijd wie er binnenkomt, maar ook als je de kamer verlaat. Zo slaap ik zelf ook. Ze slaapt prima eigenlijk. Weleens mindere nachten, maar das normaal 😅😊
2 jaar geleden
Wij hebben een slaapcoach ingeschakeld wegens de onrustige nachten. Overdag haar slaapjes aangepast waardoor ze nu beter slaapt snachts
2 jaar geleden
Reactie op Stof
Laat weten hoe het gaat he! Ben wel nieuwsgierig 😊
Nou het is nog onrustig helaas. Maar volgens mij heb ik gelezen dat het even duurt. 🙄