12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Waarom zou je een bedomrander willen of nodig hebben?

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Waarom zou je een bedomrander willen of nodig hebben?
Dat is niet echt een antw op mijn vraag. Maar 'nodig' niet, willen wel. Gaat puur om wanneer het echt veilig is 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken er al maandenlang een. Onze dochter kruipt tijdens het slapen naar boven en draait veel. Ze stootte haar hoofd hierbij regelmatig en werd dan huilend wakker. Sinds we een bedbumper gebruiken, gebeurd dit niet meer. Vanaf wanneer het 'echt veilig' is weet ik niet, maar hier gaat het prima. Ze ligt er nooit met haar gezicht tegenaan en heb altijd de babyfoon aanstaan.

茅茅n jaar geleden

Wanneer precies weet ik niet. Wij zijn hem echt beginnen gebruiken als hij goed kon omrollen en van lig naar zit kon komen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Wij gebruiken er al maandenlang een. Onze dochter kruipt tijdens het slapen ...
Oh!! Nou mijn meiden zijn 16 maanden, dus dat moet gaat gaan!

茅茅n jaar geleden

Een leeg bed wordt geadviseerd tot 12 maanden. Dus het zou inmiddels wel kunnen. Wel even overdag proberen en goed in de gaten houden wat de kleine er mee gaat doen natuurlijk 馃槀 Als de bedomrander erg zacht en ze er met het hoofd op kunnen liggen, dan kan dit alsnog voor ademnood zorgen. Maar bij de meeste bedranders is dit niet het geval 馃し gewoon proberen lijkt me

茅茅n jaar geleden

Ik heb er al maanden en sjaal doorheen geweven zodat niet al die speentjes er tussenuit vallen. Gewoon doen dus als je er eentje wilt. Zijn nu sterk en bewust genoeg om zich er uit weg te draaien mocht dat nodig zijn

茅茅n jaar geleden

Reactie op kkeller

Ik heb er al maanden en sjaal doorheen geweven zodat niet al die speentjes ...
Oh top! Nu net gedaan, dank je voor je reactie!! 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Een leeg bed wordt geadviseerd tot 12 maanden. Dus het zou inmiddels wel k ...
Hahaha ja indd logisch! Komt goed, dank u wel鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Wij hebben, sinds ons zoontje 8 maanden is, een ademende bedomrader. Zn speentjes vielen steeds uit z'n bedje. Echt een uitvinding馃檪

茅茅n jaar geleden

Wij hebben met wat creativiteit een bedomrander aan de buitenkant van het bed bevestigd, ook ivm verstikkingsgevaar. Lifesaver voor vallende speentjes 馃槉 en met een speendoekje vallen speentjes veel minder uit bed.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben vanaf de geboorte de bedomrander van aerosleep. Zijn niet van de goedkoopste maar wel heel veilige optie. Is ademend en hangt veilig om het bedje (kan niet loskomen of ze kunnen er niet onder kruipen) Ons dochtertje beweegt enorm veel in haar slaap en borst anders vaak tegen de spaken of valt haar tut er anders tussen en met de oleander niet 馃槉