5 Reacties

één jaar geleden

Zooo herkenbaar. Inmiddels gaat het ietsjes beter. Wij boden melk aan voor hij naar bed ging, dus om 19:00 ging hij naar bed met een fles melk. Toen werd hij echt elke 3 uur wakker, wilde dan ook echt melk. Sinds we hem die avondfles voor het naar bed gaan niet meer geven, dus gewoon avond eten, eventueel een toetje van yoghurt als hij weinig gegeten heeft, en dan naar bed, dan wordt hij rond 00:00 wakker voor een fles en slaapt dan door tot 6:30/7:00. Gewoon van 4 avond/nachtflessen, naar nog 1 in die tijd.

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Zooo herkenbaar. Inmiddels gaat het ietsjes beter. Wij boden melk aan voor ...
Wauuw jaa ik had dat laatst idd ook een keer geprobeerd toen sliep ze wel wat langer door maar deze week is het echt weer drama en wilt ze ook echt haar fles hebben. Bedankt boor je bericht het is toch wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met kindje die moeite heeft met slapen en nog steeds van d'r flesje houd

één jaar geleden

Wat doet ze dan om 11uur? Echt huilen of?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Wat doet ze dan om 11uur? Echt huilen of?
Jaa echt echt huilen en mama schreeuwen dan doe ik meestal melk en dan probeer ik haar weet terug in haar bed tot 2 of 3 uut

één jaar geleden

Reactie op Yasmiinaaa

Jaa echt echt huilen en mama schreeuwen dan doe ik meestal melk en dan prob ...
Hmm ja ik denk dat het de gewenning van melk is. Ik zou het echt af bouwen en iets langer laten huilen. Dus steeds minder in de fles en dan een keer water aanbieden. De fles om 19.00 het meeste indoen. En kijken naar wat ze overdag eet. Dan kun je echt goed beoordelen of ze het echt nodig heeft.