7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben dit laatst ook gehad. Verkouden = met handjes langs snotneusje gewreven en toen in haar oogjes. We hebben haar oogjes steeds schoon gemaakt met (afgekoeld) gekookt water en wattenbollen. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellenn91

Wij hebben dit laatst ook gehad. Verkouden = met handjes langs snotneusje g ...
Hoelang heeft het geduurd ongeveer? Hier ook een snotneusje die ze zelf wegwrijft en dan aan haar oog zit..

茅茅n jaar geleden

Hoelang heeft het geduurd ongeveer? Hier ook een snotneusje die ze zelf weg ...
Volgens mij een paar dagen.. beide oogjes gingen om en om etteren. Ze had er verder weinig last van. Was vooral veel aan het wrijven. Vond het er zieliger uit zien dan het was 馃槄

茅茅n jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook een paar keer gehad, telkens snot meteen weg halen zodat ze niet nog meer in hun ogen kunnen wrijven en telkens schoonmaken met afgekoeld water met een wattenschijfje, gaat met een paar dagen weg..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Melis8888

Onze dochter heeft dit ook een paar keer gehad, telkens snot meteen weg hal ...
Ja dat probeer ik inderdaad zoveel en zo snel mogelijk te doen maar je ziet ze af en toe alsnog met die handjes bij hun neus vegen haha. Dankjewel!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben overal doekjes binnen handbereik liggen en gebruiken die om snotneuzen mee af te vegen. Hij pakt ze nu ook zelf. Scheelt vieze handjes in ogen

茅茅n jaar geleden

Dat hebben we hier geregeld met onze tweeling. Hoeveel ik er ook op let (neus poetsen, handen afdoen) ze gaan naar het kdv 茅n steken elkaar steeds aan. Mijn vader heeft het zelf na een weekendje oppassen ook gekregen en ik heb het nu zelf ook 馃槺馃檲! Tips: Goed schoonmaken met een schoon Wattenschijfjes en lauw water Druppelen met Daro zoutoplossing (prikt niet)