6 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook gehad, gelukkig duurde hey maar kort en had ze er niet veel last van. We hebben bepanthen gesmeerd iedere dag en dat hielp goed.

één jaar geleden

Dit hebben wij gebruikt op advies van de huisarts dit kan je halen bij de apotheek, dit verzacht en verdoofd, verder kan je er niks aan doen wel een zetpil geven voor het slapen

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Dit hebben wij gebruikt op advies van de huisarts dit kan je halen bij de a ...
Dit wordt ook gebruikt bij aambeien of kloven rond de anus haha🤭 is indd een verdovende crème maar ik vind t opzicht gek dat dat gegeven wordt voor rond de mond aangezien er bij mij bij staat niet gebruiken rond de mond of innemen? Mijn neefje heeft het laatst voor een 2e keer gehad en ze hebben veel al t ingesmeerd op de huid met aloë vera gel en in zn mond spoelen met speciaal spul van de tandarts voor afte 😌 De gel zorgt ervoor dat t jeuken een stuk minder is en ze drogen toch nog goed uit ondanks dat t eigenlijk meestal vocht toediening is met de Aloë Vera 🤭

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dit wordt ook gebruikt bij aambeien of kloven rond de anus haha🤭 is indd e ...
Wij hebben dit gebruik bij haar geslachts deel ronde mond en handen het hielp enorm

één jaar geleden

Wij hebben ook vd huisarts iets gekregen! Zeker even langs gaan! (Bij ons was een foto mailen voldoende voor recept apotheek)

één jaar geleden

Hier hebbeb we er elke keer wat sudocreme erop gesmeerd. Vooral rondom haar mondje, omdat het soms wat nat werd door haar speentje. Uiteindelijk bleek ze hmv ziekte en krentenbaard tegelijk te hebben. Voor dat tweede kregen we een andere creme die het euvel snel oploste. Verder helaas vooral uitzieken!