168 Reacties

5 jaar geleden

Poespas, heeft mooie panter behangetje in naturel achtige tinten!

5 jaar geleden

Ze hebben bij de Action nu leuk foto behang! Verschillende printjes!

5 jaar geleden

Reactie op Twinssept

Poespas, heeft mooie panter behangetje in naturel achtige tinten!
Klopt maar dat vind ik dan weer extreem duur🙈

5 jaar geleden

Reactie op Lil1994

Klopt maar dat vind ik dan weer extreem duur🙈
Dat klopt zeker haha!!

5 jaar geleden

Kijk even op de site van de ... Kwantum! Ik zou nooit alle muren doen in 1 behang. Maar bijvoorbeeld 1 muur war drukker en rest geschilderd of neutraal

5 jaar geleden

Wij hebben dit behang besteld! Hebben ze in heel veel kleurcombinaties!

5 jaar geleden

Ik heb dit behang besteld van AliExpress krijgen een jongen maar kan ook voor een meisje

5 jaar geleden

Wij gaan voor muurstickers ipv behang. Makkelijk aan te brengen, wat minder druk dan een hele wand behang en je kan combineren.

5 jaar geleden

Dan vind je dit misschien wel leuk? Overwegen wij voor een meisje

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag hele leuke behang besteld bij de praxis, dit omdat dit de enige bouwmarkt eigenlijk vlakbij is.. Vond op de site niet top en in de winkel zelf ook niet maar wat blijkt.. ze hebben de wereld aan boeken met voorbeelden die je gewoon kunt bestellen! We hebben deze besteld: De drukke versie komt op 1 wand en de wanden eromheen hebben we die betonlook. Ook een warme kleur en in het echt is ie nóg mooier 🤗🤗

5 jaar geleden

Wij gaan dit behang bestellen als we een jongetje verwachten. Voor een meisje hebben we een bloemetjesbehang. https://www.saartjeprum.nl/may-and-fay-behang-oasis-beige.html

5 jaar geleden

Reactie op Derebecste

Ik heb dit behang besteld van AliExpress krijgen een jongen maar kan ook vo ...
Is het wat?? Die zag ik ook bij ali express. Wou die ook nemen. Maar twijfelde best

5 jaar geleden

Ik hou de kamer ook graag naturel en rustig met veel aardetinten. Maar wilde toch iets van een printje op 1 van de muren. Ik kwam via pinterest op etsy terecht. Het zijn een soort behangstickers die je zelf kunt bevestigen. Er zijn veel verschillende printjes en ik vind de prijs meevallen. Heeft iemand hier ervaring mee? https://www.etsy.com/nl/listing/686604337/water-kleur-zoete-takken-en-bladeren?epik=dj0yJnU9ZkhKQUkyV2hzZ2tZMUlpOEJtcTBaOHhNaDFpNVhFd1MmcD0wJm49S0tKWU81ME9McTFzZFR0cGlpZVpfQSZ0PUFBQUFBR0JqTE1v

5 jaar geleden

Reactie op Eamve

Ik hou de kamer ook graag naturel en rustig met veel aardetinten. Maar wild ...
Leuk, bedankt voor het delen😉

5 jaar geleden

Reactie op Eamve

Ik hou de kamer ook graag naturel en rustig met veel aardetinten. Maar wild ...
Geen ervaring mee, maar ben wel van plan ook soort muurstickers te kopen via etsy!

5 jaar geleden

Reactie op S-ha91

Wij hebben vandaag hele leuke behang besteld bij de praxis, dit omdat dit d ...
Leuk! Die boeken zijn bij de praxis winkel?

5 jaar geleden

Leuk! Die boeken zijn bij de praxis winkel?
Jaaa!! Nooit niet geweten 🙈 maar liggen gewoon bij de behang afdeling🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Liefskarlijn.nl heeft heel mooi behang met print (aquarell) superleuk voor de kinderkamer.

5 jaar geleden

Ik kwam zojuist dit behangetje tegen via behangkoopjes van bn wallcoverings smalltalk (nr. 218271) vond ik ook wel heel tof!

5 jaar geleden

Wij hebben dit Behang gekozen