9 Reacties

4 jaar geleden

Nee, volgens mij niet. Ik kreeg gewoon mijn 'normale' loon, maar dit werd deels door het UWV betaald aan mijn werkgever. Aangifte is al ingevuld en ik geloof niet dat dit echt anders was dan het jaar ervoor. Kreeg jij die uitkering nog extra bovenop normaal? Ik ken de regels met 2 werkgevers niet. Verder geen tips voor je, helaas!

4 jaar geleden

Reactie op Mara21

Nee, volgens mij niet. Ik kreeg gewoon mijn 'normale' loon, maar dit werd d ...
Ik kreeg bij een werkgever idd gewoon mijn loon en bij de andere alleen uitkering.

4 jaar geleden

Dan is er ergens iets mis gegaan met betalen want dit hoort niet zo te zijn volgens mij , mij hebben ze toen dubbel mijn zwangerschapsverlof uit betaald kreeg ineens 2500 euro maar na een paar maanden kwam de brief dat het niet klopte en moest ik meer terug betalen dan dat ik ontvangen had dit is slim gespeeld van ze ,want nu ontvangen ze het bedrag 2 keer en van de belastingdienst en meer van mij dit was ook van het uwv hou alles goed in de gaten van hun!

4 jaar geleden

Oh huh bij mij kreeg ik gewoon het zelfde als mijn werkgever, ik krijg ook gewoon geld terug van de belastingdienst

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ik kreeg bij een werkgever idd gewoon mijn loon en bij de andere alleen uit ...
ja natuurlijk moet je betalen, omdat je 2 werkgevers hebt kun je maar op 1 plek loonheffingskorting krijgen en wellicht had je eigenlijk geen ' recht ' op die 25 euro per dag.

4 jaar geleden

Misschien heb je van te voren iets niet goed aangevinkt/doorgegeven. Zelf geen ervaringen mee maar vaak kloppen de gegevens die ze hebben helaas wel

4 jaar geleden

Reactie op Denisesanders

Dan is er ergens iets mis gegaan met betalen want dit hoort niet zo te zijn ...
Ik heb er toen een aantal keer achteraan gebeld en ze zeiden steeds opnieuw neehoor mevrouw dit klopt zo.

4 jaar geleden

Reactie op Zij1989

ja natuurlijk moet je betalen, omdat je 2 werkgevers hebt kun je maar op 1 ...
Geen recht op die 25 euro? Je krijgt 100% van je dagloon van het laatste jaar. Mijn loonheffingskorting staat normaal bij beide werkgevers goed.

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Geen recht op die 25 euro? Je krijgt 100% van je dagloon van het laatste ja ...
Je kan maar bij 1 werkgever een loonheffingskorting krijgen. Je moet nu over die 25€ wss nog je premieheffingen betalen.