5 Reacties
2 jaar geleden
ohja cute
ik heb een jongetje maar houd hier ook erg van met zwart en toch wat groen of blauwtinten
ook de muslin stofjes vind ik leuk
ik heb ook wat dingen van vinted tuinbroekje van Petit Bateau, Joha, Engel en dat soort merken
beetje goed zoeken bij de zeeman, de zara sale en h&m heeft ook wel leuks.. oh en Arket!
2 jaar geleden
Hier onwijs fan van de Zara / Zara Baby / Zara Kids. Ik koop wel alleen maar tweedehands. Toevallig vandaag was ik in de stad en had ze flink wat fruit gemorst tijdens de lunch. Ik dacht oh even spieken bij de Zara voor een enkele keer wat nieuws. Kwam ik bij de kassa: 25 euro voor een jurk!! Echt belachelijk. Maar weer terug gehangen 😂
2 jaar geleden
Hier fan van de Shein een online winkel. Echt leuke kleertjes voor weinig!
2 jaar geleden
alie expres! Alles wat jij ziet bij ' webshopjes ' komt daar vandaan. Ik heb zelf een 10 jaar een shop gehad in een andere branche maar kwam tijdens zoeken altijd spullen tegen van de concurrentie . Shein is ook alie maar makkelijker te ruilen als je het zelf bestellen niet ziet zitten
2 jaar geleden
Ter stal had laatst hele leuke neutrale en arde kleurtjes! Voor best prima prijsjes. Patpat bestel ik ook wel is wat