3 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat je hiervoor het beste een medisch persoon kan vragen, zoals je huisarts. Misschien zoek je eerder mensen met zelfde ervaring?

één jaar geleden

Of dat echt normaal is zoveel koorts dat weet ik niet. Ik zou zelf denken van wel omdat ze nog zo gevoelig zijn en ze naar de opvang gaat dus dan is de kans gewoon groot dat ze ziek worden. Mijn dochtertje gaat sinds december naar de opvang en is nu ook bijna elke week ziek geweest. Ik heb hier laatst een topic over aangemaakt om te vragen of er iets is om haar weerstand goed hoog te houden en heb toen een aantal reacties gehad over probiotica. Misschien kun je kijken of zoiets ook voor jouw dochtertje kan werken?

één jaar geleden

Wij hebben dit ook een periode gehad. Koorts an sich en niet meer dan een mechanische om ziektekiemen te bevechten. Door de opvang en de tijd van het jaar zijn er constant (andere) ziekteverwekkers aanwezig. Hierdoor lijkt het alsof een kind lang ziek is, maar het net zo goed dat de ene ziekte nog niet weg is, en de andere zich an aandient. Een check up door de huisarts kan denk ik nooit kwaad. Maar hier is uiteindelijk nooit wat gevonden in alle onderzoeken en was het gewoon uitzitten. Nu viel het me op dat hij al een hele tijd niet ziel is geweest