12 Reacties

4 jaar geleden
Qua omvang kan je ook tussenstukken halen voor dat je bh omvang wat groter word, heb ik bij de eerste gedaan en bij de tweede nu gebruik ik ze ook, maar snap volkomen qua je gevoel hier net zo helaas maar komt vast wel goed鉂わ笍

4 jaar geleden
Ik had d70 en zit nu al op i, kan niet eens een badpak vinden met voldoende ondersteuning. Ik sie nu een weg en dat is naar de naturistenstrand

4 jaar geleden
Ja, het is best heftig h猫 om dan zo ineens naar zo鈥檔 grote cup te gaan, dat gaat niet echt geleidelijk ofzo 馃檲. Ik heb wel een hele goeie tip denk ik: bij bhsupport.nl heb ik nu echt een hele fijne voedings-bh gekocht die echt als een tweede huid zit (ik heb het model Fleur).

4 jaar geleden
Ja ik knal ook uit mn BHs, maar had al een 75E. Nu 75F dus verschil valt mee.
Heb me gisteren laten adviseren in een goede lingeriezaak en 2 mooie voedingsbhs gekocht voor tijdens de zwangerschap en daarna.
Haar tips:
- als je buik wat hoger gaat zitten verwijdt je omvang ook wat. Als je nu een BH koopt en gaat dragen loopt hij nog wat uit dus als hij nu goed zit zit hij tegen die tijd ook goed. En anders heb je inderdaad tussenstukken.
- bij een grotere cupmaat is een (voedings)bh met beugel wel aan te raden ivm de ondersteuning. Voor in de nacht en s avonds op de bank is een zonder beugel/met elastiek prima.
- nog een persoonlijke tip. Ik heb dus nu een hele mooie set gekocht en een basic voedings bh. Als de bevalling is geweest koop ik er nog een mooie bij. Er verandert zoveel aan je lijf en vind het belangrijk om mezelf daarin ook mooi en fijn te blijven voelen. Ik ging altijd al naar de wat betere lingeriezaken (heb maar 3 bhs die ik draag en wekelijks op de hand was, zijn na ruim een jaar nog steeds heel mooi) maar ook bij bijvoorbeeld hunkemoller of livera krijg je goed advies en vind je mooie dingen.

4 jaar geleden
Oh Ja en wat zij ook vertelde is dat de ergste groeispurt al geweest is. Die is echt in de eerste 4 maanden. Wanneer de melk op gang komt zwellen ze dan inderdaad nog wat extra op, maar dat wordt ook weer geleegd zegmaar 馃構

4 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Oh Ja en wat zij ook vertelde is dat de ergste groeispurt al geweest is. Di ...
Mijn moeder vertelde me dat het bij haar idd ook het eerste trimester de spurt was, al zei ze dat dat niks vergeleken was met de stuwing 1 of 2 dagen na de bevalling. Dat ze dan echt dubbel waren ineens en enorm pijnlijk. De pasgeborene kon deze niet legen en kolven werd ook niet aangeraden omdat je dan zo overproductie stimuleert. Toen zijn haar striemen op 1 dag doorgekomen omdat ze letterlijk de dubbele grootte kregen馃檲馃檲

4 jaar geleden
Reactie op Jjjjjj
Mijn moeder vertelde me dat het bij haar idd ook het eerste trimester de sp ...
Oh wow! Dat klinkt best heftig 馃槄馃檲!!!