11 Reacties

één jaar geleden

Is dat nodig? Volgens mij hoeft dat niet. Onze diëtist heeft weleens aangegeven dat yogurt of kwark ook prima is om aan de hoeveelheid zuivel te komen.

één jaar geleden

Mijn dochter is van 14 september en drinkt al bijna 2 maanden geen flesje meer. Ze wilde niet en dat heb ik geaccepteerd. Mag ik vragen waarom je het graag wil behouden?

één jaar geleden

Ik heb dit probleem ook doe er nu aarbeien door heen maak er een milkshake van. Dat werk wel maar beetje dus voor de rest idd yoghutt kwark kaas etc gewoon met zyivel producten aanvullen

één jaar geleden

Gaat het je om de melk of om een flesje? Een flesje lijkt me met deze leeftijd niet meer noodzakelijk en zuivel kun je ook halen uit yoghurt bijvoorbeeld. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken, komt vast wel weer een moment dat hij wel trek heeft in melk.

één jaar geleden

Het gaat ons meer om de melk. Ze zeggen toch steeds dat 1-2bekertjes melk zou moeten? Onze zoon eet dagelijks een yoghurtje. Is dit dan voldoende naast eens een kaasje bvb?

één jaar geleden

Je zou smiddags bij de boterhammen of het eten na zijn slaapje een bekertje melk kunnen geven.

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Het gaat ons meer om de melk. Ze zeggen toch steeds dat 1-2bekertjes melk z ...
Zuivel is zuivel :) dus ik zou me daar niet teveel aan vasthouden, die 2 bekertjes melk als hij yoghurt/kaas etc binnen krijgt!

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Het gaat ons meer om de melk. Ze zeggen toch steeds dat 1-2bekertjes melk z ...
Ja hoor, zo rekenen wij dat ook. Melk is hier ook geen favoriet, maar voor Griekse yoghurt daarintegen kun je hem wakker maken. Dikke prima 😀

één jaar geleden

Die van ons weigerde ook ineens melk. Hij kreeg nog opvolg melk en daarnaast na de maaltijd even wat gewone melk. Dit vond het super lekker! Maar nu wil hij het ook niet meer. Ik maak me er niet zo druk om. Komt vast vanzelf weer goed. En anders maar niet 😂

één jaar geleden

Geen melk? Dan maar yoghurt. En liefst Griekse of Turkse yoghurt. Mijn dochter wilt als sinds ze 18maanden is geen melk. 21maanden geen pyjama pap. Maar zodra ze yoghurt ziet is het feest. Prima!!

één jaar geleden

Melk is een makkelijke manier om calcium, vitamines en mineralen binnen te krijgen. Maar ook zonder is het mogelijk om dat alles binnen te krijgen. Bekijk Broodje Gezond: Melk op https://www.npostart.nl/KN_1708719