12 Reacties

één jaar geleden

Ik was hier net even op gaan zoeken want hier ook twee x niet geslapen overdag maar vooral pas om 22 a 22:30 slapen 🤯 Tot dus ver alleen Bureauvanslaap bekeken zij zegt dat er rond de twee ook nog een regressie zit (grenzen opzoeken en eigen ik bewustzijn) beste is slaapje aanhouden tot zeker 3 jaar en slaapspreiding van 5/5 u aanhouden Maar misschien rustmomenten ipv slapen dan?

één jaar geleden

Het kan zomaar een slaapregressie zijn. Hier ook in volle gang, ik probeer zo veel mogelijk ons vaste ritme aan te houden. 1,5 uur slaap 's middags is hier trouwens ook standaard hoor. Deze story zag ik vd week, hier is het allemaal herkenbaar.

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

Ik was hier net even op gaan zoeken want hier ook twee x niet geslapen over ...
Ja ik wil het best aanhouden tot 3 jaar. Maar ze is klaar wakker hard kletsen en ze houd het prima vol tot 19.00 daarna slaapt ze dan wel meteen en dan tot 06.15 of 07.00 . Dus ook wel weer prima. Ik weet niet of het dan een rust moment voor haar is als ze zo druk blijft doen in bed. Maar meer voor mezelf laat ik haar gewoon wel even de tijd uitzitten in bed🤭

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ik wil het best aanhouden tot 3 jaar. Maar ze is klaar wakker hard klets ...
Ohja en ze is dan wakker vanaf 06.15 half 1 in bed dus tijd genoeg er tussen...

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Het kan zomaar een slaapregressie zijn. Hier ook in volle gang, ik probeer ...
Nou we gaan het zien. Het is gelukkig (nog) niet zo dat ze snachts wakker wordt.

één jaar geleden

Nee naja je moet niks natuurlijk haha Maar ik was meer mezelf wat handvatten aan t geven en kijken wat 'gebruikelijk' is Blijkbaar genoeg slaap van zeven tot zeven, 12 uurtjes Hier wordt er van 22:30-8 geslapen dat is maar een krappe 10 uur dus dan is een dutje voor het totaal aan slaap wel belangrijk 🤗

één jaar geleden

Bij ons ook in de afgelopen weken paar keer blijven kletsen in bed. Toch maar even z’n rustmomentje gegeven daar zolang hij tevreden was en weer uit bed gehaald. Prima middag daarna. Hij sliep ook wat moeilijker in de avond in de afgelopen weken, dat is (lees: lijkt 😉) nu gelukkig over. Daarbij is ie vanmiddag weer heerlijk gaan slapen, dus ik hoop eigenlijk dat het middag slaapje weer terug is en nog even blijft 🤞🤭

één jaar geleden

Bij ons afgelopen week 4x niet geslapen tijdens de middag. En als ze wel slaapt, heeft ze savonds veel moeite (nog meer moeite dan normaal) om in slaap te komen. We leggen haar nu meestal wel erin, en lukt het dan is dat prima (wel max een uurtje). Lukt het niet, ook goed en dan gaat ze savonds indien nodig iets eerder erin. We zijn klaar met de strijd van 2x per dag een uur bezig zijn om haar in slaap te krijgen. Dus dan maar wat minder rust in de middag en savonds eerder rust. Voor ons allemaal. Hier waren de middagdutjes trouwens ook nooit langer dan 1,5u.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Bij ons afgelopen week 4x niet geslapen tijdens de middag. En als ze wel sl ...
Oke ja dat is ook wel veel. Misschien is het dan hier.ook wel een overgangs fase ene keer wel nodig andere keer niet. We gaan het wel even zien dan

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

Nee naja je moet niks natuurlijk haha Maar ik was meer mezelf wat handvatte ...
Oh jeetje 22.30 is wel laat wat gebeurt er voor die tijd dan? Huilen schreeuwen? Klaar wakker? Ben wel benieuwd dan. Mijn dochter kan soms echt nog wel 1 uur kletsen savonds maar dan na dat uur gaat ze wel slapen savonds inidergeval (tot nu toe)

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh jeetje 22.30 is wel laat wat gebeurt er voor die tijd dan? Huilen schree ...
Nee geen geschreeuw ofzo maar als ik m om 8 uur of 9 uur naar bed breng dat gaat ie draaien, staan, er uit etc Dus hij zit gewoon nog lang te spelen

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

Nee geen geschreeuw ofzo maar als ik m om 8 uur of 9 uur naar bed breng dat ...
Oh okee. Dus dan slaapt hij wel overdag? Misschien dus nog niet moe genoeg.. tja lastig die fases