Mijn dochter is woe 7 maanden. En het eten gaat super goed. In de ochtend 100 tot 150 gram fruit en avond (voorbeeld) 200 gram groente zoete aardappel kip. Daar smult ze van. Ik gaf steeds 4 flessen van 210+7 maar merkte dat zij daardoor het avond hapje niet goed at. Had ook het idee dat ik haar alleen maar aan het vol stouwen ben. Dus besloten om 1 eraf te halen. Alleen twijfel nog wat met hoe laat ik de flesjes moet geven. Want merk ook dat als zij fruit eet zij na 2 uren nog geen trek in melk heeft. Hou nog 4 uren aan. En wakkertijd 2,15 min.
Doe ik rond 17:00 uur avond eten dan wil de fles van 19:00 uur niet altijd. Dus gister om 16:00 uur het gegeven. En de fles ging er toen goed in. Maar doordat zij verschillende tijden wakker word kan het ook zijn dat zij om 16:00 nog slaapt. Dus kom er niet echt uit hoe ik het moet doen?.
Ik deed vorige week 180+6 maar was bang dat ze dan te weinig melk krijgt.
Mijn dochter word rond half 6 wakker. Soms iets later. Probeer dan wel meteen de fles te geven. Maar heeft niet altijd meteen trek. Zit wat met de tijden. Doordat zij zo vroeg wakker is krijgt ze de fles ook eerder. en slaapjes eerder. We redden vaak 7 uur niet meer. Maar zit wel met de laatste fles en avond eten en slaapjes. Voorheen toen zij nachtfles kreeg sliep zij tot 7 a half 8. Maar goed is 3 flesjes genoeg als zij 100 tot 150 fruit krijgt en avond eten 200. Probeer ook brood te geven. Alleen lukt dat niet altijd. En vind dat nog steeds wat spannend.