25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Didisisi
ik heb precies hetzelfde, super irritant!
Neem aan dat het dus normaal is dat het zo hoort dan? 🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Ik heb de body oil van Lovelli, deze is helemaal zonder troep en werkt voor mijn huid het beste!
4 jaar geleden
Reactie op Ashley2014
In Bio olie zit veel slechte ingrediënten in......
Wat dan precies??
Gebruik het namelijk al mijn hele zwangerschap. Iedere dag. En raad het ook anderen aan tegen huidstriemen...
4 jaar geleden
Reactie op LouLouise
Van de verloskundige kreeg ik vandaag de tip om Menthogel te smeren op mijn ...
Koelen kan ook helpen. Ik gebruik zo'n hondenkoelpack van de action. Daar ga ik gewoon bovenop liggen 😅. Gaat de jeuk ook weg.
Gelukkig tijdens zwangerschap weinig jeuk. Ervoor door allergieën vaker, helaas kan ik bij een allergische reactie geen middeltjes op mijn huid verdragen, zodoende koelen ontdekt.
4 jaar geleden
Bio Oil bevat oa parfum, lavendel en rozenolie. Ingrediënten die je huid kunnen irriteren en in combinatie met de zon kunnen zorgen voor veroudering. Ik kan jullie echt aanraden om te kijken op de website van een collega huidtherapeute. Zij geeft advies over te vermijden ingrediënten, zeker ook voor de huid van je baby. Ze is niet gesponsord ofzo! Geeft haar eerlijke en deskundige mening over producten en ingrediënten. Ook haar instagram is echt een aanrader. Daar beoordeeld ze wekelijks bekende merken. Je schrikt je rot van alle irriterende ingrediënten in de meest bekende baby merken. Die komen er bij mij niet meer in! https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/
4 jaar geleden
Geen ervaring met de bio oil. Maar magnesium/dode zeezout baden, en erna amandelolie doet het hier goed :)