25 Reacties

5 jaar geleden

ik heb precies hetzelfde, super irritant!

5 jaar geleden

Vind de olie fijne dan de gel

5 jaar geleden

Reactie op Didisisi

ik heb precies hetzelfde, super irritant!
Neem aan dat het dus normaal is dat het zo hoort dan? 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

De olie is echt een aanrader!

5 jaar geleden

Er zit ureum in en dat zorgt denk ik voor dat gevoel

5 jaar geleden

Ik heb de body oil van Lovelli, deze is helemaal zonder troep en werkt voor mijn huid het beste!

5 jaar geleden

Reactie op Mama van Mike

Neem aan dat het dus normaal is dat het zo hoort dan? 🤷🏼‍♀️
denk het wel, ik zit al aan mijn 3de potje en ik heb het bij alle 3 gehad!

5 jaar geleden

Van de verloskundige kreeg ik vandaag de tip om Menthogel te smeren op mijn gi-gan-tisch jeukende rug te smeren. Ben benieuwd of het gaat helpen. Lang leve de hormonen 💃

4 jaar geleden

In Bio olie zit veel slechte ingrediënten in......

4 jaar geleden

Reactie op Ashley2014

Heb je meer info?

4 jaar geleden

Reactie op Ashley2014

Wat dan precies?? Gebruik het namelijk al mijn hele zwangerschap. Iedere dag. En raad het ook anderen aan tegen huidstriemen...

4 jaar geleden

Reactie op LouLouise

Van de verloskundige kreeg ik vandaag de tip om Menthogel te smeren op mijn ...
Koelen kan ook helpen. Ik gebruik zo'n hondenkoelpack van de action. Daar ga ik gewoon bovenop liggen 😅. Gaat de jeuk ook weg. Gelukkig tijdens zwangerschap weinig jeuk. Ervoor door allergieën vaker, helaas kan ik bij een allergische reactie geen middeltjes op mijn huid verdragen, zodoende koelen ontdekt.

4 jaar geleden

Wat dan precies?? Gebruik het namelijk al mijn hele zwangerschap. Iedere ...
Ik ook, ben hier heel tevreden van eigenlijk 🤔😊

4 jaar geleden

Bio Oil bevat oa parfum, lavendel en rozenolie. Ingrediënten die je huid kunnen irriteren en in combinatie met de zon kunnen zorgen voor veroudering. Ik kan jullie echt aanraden om te kijken op de website van een collega huidtherapeute. Zij geeft advies over te vermijden ingrediënten, zeker ook voor de huid van je baby. Ze is niet gesponsord ofzo! Geeft haar eerlijke en deskundige mening over producten en ingrediënten. Ook haar instagram is echt een aanrader. Daar beoordeeld ze wekelijks bekende merken. Je schrikt je rot van alle irriterende ingrediënten in de meest bekende baby merken. Die komen er bij mij niet meer in! https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/

4 jaar geleden

Reactie op MadameM

Bio Oil bevat oa parfum, lavendel en rozenolie. Ingrediënten die je huid ku ...
Om niet gesponsord te zijn vind ik het wel raar dat er meteen links om te bestellen via bol.com bijstaan???

4 jaar geleden

Geen ervaring met de bio oil. Maar magnesium/dode zeezout baden, en erna amandelolie doet het hier goed :)

4 jaar geleden

Reactie op MadameM

Bio Oil bevat oa parfum, lavendel en rozenolie. Ingrediënten die je huid ku ...
Ik heb geur/parfumvrije bio oil hoor. En hou mijn buik sowieso wel uit de zon. Die huid heeft genoeg te verduren zo tijdens de zwangerschap.

4 jaar geleden

Ik gebruik al de hele zwangerschap bio oil over mijn hele lichaam en geen striemen, geen rode huid en geen jeuk! Ik gebruik wel gewoon de olie niet de gel misschien maakt dat verschil? Hopelijk staat hier een fijne tip voor je tussen!

4 jaar geleden

Ik gebruik ook bio oil olie sinds het begin van mijn zwangerschap. Nu 33 weken en voorlopig nog geen striemen, ook geen jeuk en de huid op mijn buik voelt aangenaam en zacht. Duurt wel eventjes om in te trekken

4 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Om niet gesponsord te zijn vind ik het wel raar dat er meteen links om te b ...
Ze kan wel een bedragje krijgen per aankoop via bol. Zo kan zij ook haar werk doen. Ik volg haar ook en ben heel erg blij met haar adviezen