3 Reacties

4 jaar geleden

Hi, Aller eerst heel naar voor je! Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig gehad ik denk ongeveer. Het volledige 2e trimester en nu nog af en toe. Ik had ook wel echt een bloedsmaak in mijn mond en je zag het wel zitten. Vaak ook lange draden die eruit kwamen (dit klinkt heel vies, sorry). Bij mij was het natuurlijk vervelend voor mezelf maar niet om mij zorgen over te maken het was namelijk een geïrriteerde slokdarm door het vele overgeven. Ik heb medicatie gekregen voor het overgeven te stoppen en sinds dien komt het minder vaak voor omdat de slokdarm soms eventjes wat uurtjes rust heeft. Het is vervelend voor jezelf maar hopelijk een gerust stelling dat het geen kwaad kan voor je kindje. Succes 🍀

4 jaar geleden

Ik ben tot aan 24 weken behoorlijk misselijk geweest. Er waren dagen dat ik niks binnenhield, zelfs geen water. Gemiddeld moest ik 6-8 keer hevig braken op een dag. Op den duur had ik ook wat bloed in mijn "kots". Is normaal dat de slokdarm dan wat beschadigd raakt als je zoveel braakt en wat kan bloeden. Het mag natuurlijk geen hele plas bloed zijn. Van mij waren het wat gekleurde slijmen of licht roze braaksel.

4 jaar geleden

Reactie op 🤍🤍🤍🤍🤍

Hi, Aller eerst heel naar voor je! Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap oo ...
Ja ik heb dus eerste twee trimesters nergens last van gehad en nu extreem veel overgeven. Ik ben niet bang dat voor mijn zoontje kwaad kan maar dat ik dadelijk door de uitdroging helemaal gesloopt ben😅 ik ben nu 36+5 weken zwanger en alles wat er binnen komt gaan meteen er uit. Ik kan echt niks binnen houden en krijg hierdoor harde buiken van omdat ik natuurlijk heel de tijd mijn buikspieren aanspaan😓