13 Reacties

3 jaar geleden

Zit er ook bloed aan de fles/tepel als je gevoed hebt? Ik had het met mijn zoontje van de week ook, maar bij mij viel het op toen er melk vermengd met bloed op zijn kin zat. Ik heb toen de HAP gebeld, en die zei dat het van te hard zuigen kan komen (het bloed kwam van zijn gehemelte vandaan). Bij ons was het daarna wel na een nacht rust over.

3 jaar geleden

En zie je het ook terug in haar ontlasting of dat niet?

3 jaar geleden

Ja wij.. maar niet voor een paar dagen. Onze zoon heeft bloed gespuugd 2x na de voeding. Ik geef borstvoeding en waarschijnlijk is er een adertje gesprongen. Geef jij borstvoeding of kunstvoeding? Wij hebben het aangekeken maar dat kon omdat hij vrolijk en blij bleef en het beide keren na 1x spugen voorbij was. Ben je bij de huisarts of in het ziekenhuis geweest? Zit het jezelf wel lekker? Ik heb het gevoel dat je twijfels hebt (niet onaardig bedoeld hè want ook wij zijn ons toen rot geschrokken). Sterkte in ieder geval 🌺

3 jaar geleden

Reactie op Colin96

Zit er ook bloed aan de fles/tepel als je gevoed hebt? Ik had het met mijn ...
Nee dat niet. De dokter ook in haar mond en keel gekeken. Haar keel was wat geïrriteerd maar gehemelte was goed. Ik geef ook geen borstvoeding dus kan ook niet komen van borstontsteking of kolven etc. Het is ook altijd savonds vooral. Als ze hele dag gedronken heeft en het dus steeds meer gaat irriteren..

3 jaar geleden

Reactie op Colin96

En zie je het ook terug in haar ontlasting of dat niet?
Nog niet. Moesten we wel in de gaten houden inderdaad.

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ja wij.. maar niet voor een paar dagen. Onze zoon heeft bloed gespuugd 2x n ...
Ohjaa. Dat las ik idd dat dat ook wel eens kan gebeuren. Ik geef alleen kunst. Huisarts wilde haar meteen zien toen we belde dus 15 min daarna waren we er al. Als het paar dagen bleef dus terugkomen. Maar nu wordt het erger. Ga morgen denk toch maar weer bellen. Vind 5 dagen toch wel lang.

3 jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Ohjaa. Dat las ik idd dat dat ook wel eens kan gebeuren. Ik geef alleen kun ...
Jeetje ja.. heftig voor je! Gelukkig reageerde de huisarts heel snel, dat is ook altijd fijn! Maar volg vooral je gevoel. Zeker als ze verhoging krijgt zou ik ook gaan reageren. Je echt niet bezwaard voelen hoor! Als mama weet jij het allemaal het beste. Vertrouw op je eigen gevoel. Ik duim voor je dat ze morgen voorzichtig verder onderzoek doen of op een andere manier direct kunnen helpen 😘

3 jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Nee dat niet. De dokter ook in haar mond en keel gekeken. Haar keel was wat ...
Ik zou dan toch inderdaad terug gaan naar de huisarts voor verder onderzoek! Arm meisje..

3 jaar geleden

Hoe is het nog afgelopen met je dochtertje? 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Colin96

Hoe is het nog afgelopen met je dochtertje? 🥺
Ze wordt nu door de malle molen gehaald. Kinderarts neemt het gelukkig heel serieus. Dus alle organen worden getest en bloedstollingsziekte en bloedplaatjes etc. Bloedprikken was een hel🥺 maar nu wachten op de uitslag. Ook begonnen met maagzuurremmers en moeten ook pepti voeding nog proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Ze wordt nu door de malle molen gehaald. Kinderarts neemt het gelukkig heel ...
Blij toe dat het serieus genomen wordt en ze zo uitgebreid testen! Dat wachten duurt dan zo lang he.. Hopelijk snel een uitslag en meer duidelijkheid. Ik denk aan jullie! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Colin96

Blij toe dat het serieus genomen wordt en ze zo uitgebreid testen! Dat wach ...
Super lief! Dankjewel❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Ze wordt nu door de malle molen gehaald. Kinderarts neemt het gelukkig heel ...
Gelukkig wat fijn dat het goed is opgepakt! Drama hè dat bloedprikken, mijn hemel wat vond ik dat zielig 😭. Hopelijk zien jullie snel verbetering of komt er snel duidelijkheid. Ook ik denk, net als Colin96, aan jullie 🤞🏼♥️