11 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook last van. Moet morgen voor men eerste ego gaan en ga dan eens horen bij men gynaecoloog want is heel moeilijk om dan ook nog is te werken

5 jaar geleden

Ik heb er ook af en toe last van. Is al gezakt tot 80/40. Volgens dokter is dat helaas een kwaaltje dat bij de zwangerschap hoort en is het niet gevaarlijk. Aquarius drinken, helpt mij er wel bovenop.

5 jaar geleden

Dextrose helpt mij en af en toe een dropje!

5 jaar geleden

Ik heb altijd al zo een lage bloeddruk. Zwanger of niet. De huisarts raadt mij altijd aan voldoende zout te eten

5 jaar geleden

Ik ben gaan liggen met een zak chips😂

5 jaar geleden

Reactie op FK.

Ik ben gaan liggen met een zak chips😂
Haha doe ik ook regelmatig!

5 jaar geleden

Drop helpt ook om je bloeddruk wat te verhogen. Van mijn verloskundige kreeg ik ook de tip om heel regelmatig te eten zodat je bloedsuiker ook niet te laag wordt, daar kan je ook duizelig van worden. Zeker in combinatie met een lage bloeddruk

5 jaar geleden

Hai hai, Met mijn 8 weken echo was mijn bloeddruk 100/60. De verloskundige was erg tevreden en noemde het normaal voor het eerste trimester. Omdat dit niet mijn eerste zwangerschap weet ik dat je gewoon rustig aan moet doen, op tijd eten en drinken en niet aan het zout gaan! Vaak trekt het vanzelf iets bij, dat was bij mijn vorige zwangerschap pas in het 3e trimester. Bij zorgen/vragen gewoon even de verloskundige raadplegen.

5 jaar geleden

Altijd druivensuiker bij de hand hebben

5 jaar geleden

Ik heb normaal een bloeddruk van 100/65. Nu af en toe een stukje lager. Ik ga dan gewoon liggen en eet wat zouts ofzo.

5 jaar geleden

Mijn bloeddruk is ook erg laag en moet me elke keer vasthouden als ik opsta. Probeer wel echt voldoende vaak te eten, en wat extra zout toe te voegen. Hoort er helaas bij, zeker als je normaal al een lage bloeddruk hebt.