22 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben fan van naif de baby olie trekt heerlijk in. En geen parabenen en parfum.

2 jaar geleden

La roche posay moet vgm heel goed zijn. Hier ook een dochtertje met eczeem waarvan er nu nog maar 1 plekje zichtbaar is! Maar hier kan ze zwitsal ondertussen heel goed verdragen dus dat smeren wij weer aangezien we dat nog hadden

2 jaar geleden

Mijn kleintje smeer ik dagelijks in met de Lala's babyvaseline met shea butter (bruine deksel). Deze pot is iets van €3/€4 bij Kruidvat en doe je superlang mee. Hij had ook wat exceemplekjes en sinds ik dat gebruik is het helemaal onder controle en voelt hij weer superzacht aan. Je hebt van dat merk ook een variant (blauwe deksel geloof ik) voor de extreem droge huid. 🤗

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

La roche posay moet vgm heel goed zijn. Hier ook een dochtertje met eczeem ...
La roche posay hebben we! Werkte perfect inderdaad. Mede daardoor de eczeem onder controle gekregen. En smeren er af en toe nog steeds mee. Fijn dat je dochtertje zwitzal weer kan verdragen. Ik wil dat heel langzaam aan ook weer proberen

2 jaar geleden

Reactie op Kylie12

Mijn kleintje smeer ik dagelijks in met de Lala's babyvaseline met shea but ...
Volgens mij heb ik dat wel eens zien staan bij de kruidvat. Misschien ook maar eens proberen! Dankje Mijn zoontje voelt net als een klein schuurpapiertje 🙈 Klinkt als muziek in de oren als hij weer super zacht zou voelen

2 jaar geleden

Sinds de geboorte gebruiken wij Mustella

2 jaar geleden

Hier inderdaad ook een tijdje bezig geweest met verschillende zalfjes van de dokter. Wij gebruiken nu melkmeisje bodylotion. Zijn ook badproducten van. Sinds wij dit gebruiken nergens meer last van. Hopelijk vind je snel iets!

2 jaar geleden

Lipikar!

2 jaar geleden

Burt's Bees baby gebruiken wij hier. Heel tevreden mee

2 jaar geleden

Ceravé baby bodylotion

2 jaar geleden

La roche posay, lipikar baume

2 jaar geleden

CeraVe bodylotion en moisturising crème😁 Gebruik het zelf ook

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

La roche posay, lipikar baume
deze werkt hier ook perfect voor een droge huid!

één jaar geleden

Melkmeisje en inoli gebruik ik bij mijn zoon. Nu heeft hij geen erge eczeem klachten met wel een droge huid zoals je beschrijft. Dus misschien heb je er iets aan. Succes!

één jaar geleden

Wij gebruiken nu een tijdje Droge huid zalf van Dr Leenarts. Voelt een beetje als vaseline, maar smeert veel gemakkelijker. En zijn beentjes voelen inmiddels veel zachter 😍 wel prijzig overigens..

één jaar geleden

Mijn oudste heeft van de huisarts parafine vaseline voorgeschreven gekregen ivm eczeem (afwisselend met de eczeem crème te gebruiken) en nu is zijn eczeem inmiddels weg maar gebruiken we die nog wel voor zijn droge huid! Geen geur ook. Het is 'gewoon' vaseline maar door de parafine is hij goed smeerbaar. Werkt hier heel goed!

één jaar geleden

Ik gebruik de baby olie van Weleda.

één jaar geleden

Reactie op Kylie12

Mijn kleintje smeer ik dagelijks in met de Lala's babyvaseline met shea but ...
Deze gebruiken wij hier ook en werkt voor ons kleintje echt perfect!

één jaar geleden

Ik heb zelf al jaren mijn hele leven last van eczeem. Zelf gebruik ik dit als ‘onderhoud’. Werkt perfect! Ik smeer het nu ook bij mijn zoontje en voor hem werkt het ook super om zijn velletje zacht te houden. https://www.etos.nl/producten/etos-cetomacrogol-creme-100-gr-120211662.html?gclid=EAIaIQobChMIvJPC--39_AIVhAiLCh3AqgHzEAQYASABEgIgJvD_BwE

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

La roche posay, lipikar baume
Zweer ook bij deze!