16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn vriend het boek van kluun besteld. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Misschien dat je er zelf ook wat aan hebt?

5 jaar geleden

Ik volg even want wil ook graag wat te lezen hebben! Of een leuke vlotte podcast over zwanger zijn/ het moederschap

5 jaar geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik het boek 12 maanden zwanger van Wil & Tien gekocht. Heel fijn en leuk boek met tips & tricks, persoonlijke verhalen en fijn geschreven.

5 jaar geleden

Ik heb deze met uit, een heel fijn en duidelijk boek dat uitlegt waar zwangerschapskwalen vandaan komen en wat je eraan kun doen, geheel theoretisch onderbouwt, maar wel duidelijk en gemakkelijk, echt een aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op malin23

Ik volg even want wil ook graag wat te lezen hebben! Of een leuke vlotte po ...
Qua podcast Doete van dubbelzen. Ze is verloskundige en geeft zwangerschaps cursussen en is nu voor de eerste keer zelf zwanger. Leuk om te volgen op Instagram met veel tips maar ook haar podcast is aan te raden.

5 jaar geleden

Reactie op Marous

Qua podcast Doete van dubbelzen. Ze is verloskundige en geeft zwangerschaps ...
Wat leuk! Dankje 😃😃

5 jaar geleden

Ik heb deze! Hele fijne en duidelijke info vanaf het begin 🥰

5 jaar geleden

Misschien niet helemaal de informatie die je zoekt, maar misschien heb je er ook wel wat aan🤗 Bij ons eerste kindje had ik heel veel aan het boek: Oei ik groei! Maar dit boek is vooral voor als de kleine er is, met de verwachte sprongetjes etc. Erg fijn vond ik dat boek. Je hebt hiervan ook een boek van de zwangerschap maar geen persoonlijke ervaring mee of deze ook fijn is🙈

5 jaar geleden

Reactie op Mayy26

Ik heb deze! Hele fijne en duidelijke info vanaf het begin 🥰
Deze heb ik ook. Vind het leuk en vlot geschreven!

5 jaar geleden

Zwanger met lichaam en ziel van Susan Smit! Is wat meer richting spirituele kant. Ik lees nu ook Ina May's Guide to Childbirth van Ina May Gaskin. En ik ga nog Mama'en van Nina Pierson bestellen.

5 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Deze heb ik ook. Vind het leuk en vlot geschreven!
Ja ik ook! Lekker makkelijk, geen moeilijke woorden. Super blij mee! 😁

5 jaar geleden

Ik heb een hele tijd terug deze link naar mijn zwangere zusje gestuurd: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODkwNTIxOTAxNzEyNTAw?igshid=8eppgmgvof1i&story_media_id=2419166530527627331 Beautygloss heeft er een highlight van gemaakt :) Verder las ik in een eerdere post van iemand over een pakketje voor haar vriend en daar adviseerde iemand het boek Baby Management voor mannen en mijn vriend die in de digital marketing zit en normaal niet leest, leest nu iedere avond in bed een paar bladzijden.

5 jaar geleden

Ik ben net begonnen met Mama’en van Nina Pierson. Super mooi boek! Van zwangerschapsfeitjes tot verhalen, van gezonde recepten tot fijne yoga oefeningen. Heel divers qua inhoud :).

5 jaar geleden

Reactie op Marous

Qua podcast Doete van dubbelzen. Ze is verloskundige en geeft zwangerschaps ...
Ik heb het vandaag geluisterd. Maar ik vond het nogal zijig en traag🙉 wel jammer want ik herken mezelf wel in het verhaal

5 jaar geleden

Aanpakken voor vaders Vrije geboorte Mama'en

5 jaar geleden

Ik lees deze erg leuk en makkelijk weg te lezen