3 Reacties

3 maanden geleden

Mijn twee jongste allebei. Ondanks dat ik megaproductie had en ze beide goed dronken begonnen de middelste met 15 en de jongste met 13 dagen te groeien. Toen ging het ineens heel hard. De jongste is altijd wel aan de lichte kant gebleven, nu bijna 1 en een lange slanke dame (79cm en 9,1kg). De middelste die haalde het enorm snel in en is nu een heel gemiddelde kind met 2,5 jaar.

3 maanden geleden

Had je een ruggenprik of extra vloeistof toegediend gekregen bij de geboorte? Het kan dat het geboortegewicht daardoor niet klopt. Hierdoor had ik bijna de handdoek in de ring gegooid wbt borstvoeding, laat je niet gekmaken hoor! Borstvoedingsbabys doen er ook langer over om op geboortegewicht te komen dan flesvoedingsbabys (Rara op welk van de twee zijn al die curves gebasseerd?) Baby geeft het heel erg goed aan wat en wanneer hij/zij wil drinken , heb je meer achtergrondinformatie nodig? Wat zegt de lactatie kundige

2 maanden geleden

Je kindje mag er 2 weken over doen in op geboortegewicht te komen. Als je kindje goed drinkt en goed plasluiers heeft, hoef je echt niet zo snel bij te voeden. Ik hoop dat iemand je een hart onder de riem gestoken heeft een je steun hebt gekregen om lekker bv te blijven geven. Hoe gaat het nu? 🤗