22 Reacties Nieuwste boven Jaa ik ook hoor, normaal werd ik er snel misselijk van maar nu 😂😂
Ik hield er altijd al van, maar ga dit nu sowieso als excuus gebruiken richting mijn vriend haha 😂
Dit is een topic naar mijn hart, maar eerlijk gezegd was chocola altijd al mijn beste vriend / vijand 😆
Heel erg, ben echt verslaafd 🙈 afkicken is erg moeilijk 🤭
Echt wel! En Sinterklaas hielp echt niet mee en dan straks kerst 😋💕
Kom maar op
Bij mij is het ook veel meer geworden🙊🙈al tijdens de zwangerschap... de wintermaanden helpen nu ook niet echt mee 😛
Ik heb ook zo'n man die aan de ene kant zegt dat ik ben aangekomen (klopt ook wel de eerste weken na mij zwangerschap was mijn buik behoorlijk platter) en aan de andere kant allemaal lekkere chocolade en pepernoten en chips enzo in huis haalt 🙈 dat helpt niet echt 😒😂
Yep... En pepernoten... Is 5 kg bij ipv af .. mjah je eet meer maar door onze handenbindertjes bewegen we even minder!
Tijdens de zwangerschap al genoten van chocoladekoeken en nu nog meer genieten van chocola.
Ik heb het ook, die enorme zin in chocolade. Fijn te horen dat meer moeders dat hebben 😊
Misschien je magnesium eens controleren. Behoefte aan chocolade zegt iets over je magnesium voorraden
Verrek das wel een ding.
Banaan zit veel magnesium in (6%adh/100gr).
Dus uhm, allemaal aan de bananen split met extra chocolade? 😋
Reactie op ROF Verrek das wel een ding.
Banaan zit veel magnesium in (6%adh/100gr).
Dus ...
Hahaha ja ik doe mee!!
Oh ik dacht dat het aan mij lag 😂
Chocolade pepernoten.......
Reactie op MoederMaffiaBaby2 Chocolade pepernoten.......
Bastogne pepernoten met chocolade....
Ik heb nu een beugel.. en mag nu dus geen chocolade meer 😭😭😭
Reactie op MoederMaffiaBaby2 Ik heb nu een beugel.. en mag nu dus geen chocolade meer 😭😭😭
😱 echt waar?! Nooit geweten... Jaren een plaatjes beugel gehad 🤷😂
Reactie op ROF 😱 echt waar?! Nooit geweten... Jaren een plaatjes beugel gehad 🤷😂
Oh echt!! Werkte dat? Kan het?? Omg. Ik heb hem nu net een dag en ze zeiden geen plakkerige dingen ....Misschien even een poosje niet