22 Reacties

4 jaar geleden

Jaa ik ook hoor, normaal werd ik er snel misselijk van maar nu 😂😂

4 jaar geleden

Wow ja ik ook

4 jaar geleden

Ik hield er altijd al van, maar ga dit nu sowieso als excuus gebruiken richting mijn vriend haha 😂

4 jaar geleden

Dit is een topic naar mijn hart, maar eerlijk gezegd was chocola altijd al mijn beste vriend / vijand 😆

4 jaar geleden

Heel erg, ben echt verslaafd 🙈 afkicken is erg moeilijk 🤭

4 jaar geleden

Echt wel! En Sinterklaas hielp echt niet mee en dan straks kerst 😋💕 Kom maar op

4 jaar geleden

Bij mij is het ook veel meer geworden🙊🙈al tijdens de zwangerschap... de wintermaanden helpen nu ook niet echt mee 😛

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n man die aan de ene kant zegt dat ik ben aangekomen (klopt ook wel de eerste weken na mij zwangerschap was mijn buik behoorlijk platter) en aan de andere kant allemaal lekkere chocolade en pepernoten en chips enzo in huis haalt 🙈 dat helpt niet echt 😒😂

4 jaar geleden

Yep... En pepernoten... Is 5 kg bij ipv af .. mjah je eet meer maar door onze handenbindertjes bewegen we even minder!

4 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap al genoten van chocoladekoeken en nu nog meer genieten van chocola.

4 jaar geleden

Ik heb het ook, die enorme zin in chocolade. Fijn te horen dat meer moeders dat hebben 😊

4 jaar geleden

Misschien je magnesium eens controleren. Behoefte aan chocolade zegt iets over je magnesium voorraden

4 jaar geleden

Verrek das wel een ding. Banaan zit veel magnesium in (6%adh/100gr). Dus uhm, allemaal aan de bananen split met extra chocolade? 😋

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Verrek das wel een ding. Banaan zit veel magnesium in (6%adh/100gr). Dus ...
Hahaha ja ik doe mee!!

4 jaar geleden

Oh ik dacht dat het aan mij lag 😂

4 jaar geleden

Chocolade pepernoten.......

4 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Chocolade pepernoten.......
Bastogne pepernoten met chocolade....

4 jaar geleden

Ik heb nu een beugel.. en mag nu dus geen chocolade meer 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Ik heb nu een beugel.. en mag nu dus geen chocolade meer 😭😭😭
😱 echt waar?! Nooit geweten... Jaren een plaatjes beugel gehad 🤷😂

4 jaar geleden

Reactie op ROF

😱 echt waar?! Nooit geweten... Jaren een plaatjes beugel gehad 🤷😂
Oh echt!! Werkte dat? Kan het?? Omg. Ik heb hem nu net een dag en ze zeiden geen plakkerige dingen ....Misschien even een poosje niet