16 Reacties

2 jaar geleden

Klinkt wel interessant! Wist niet dat dit bestond..

2 jaar geleden

Ik vraag dit omdat ik hier zelf na 2 borstgevoede kinderen en nu een 3e op komst altijd geïnteresseerd in ben geweest. Ik weet dat in de VS en Canada dit al aangeboden word. Alleen een vriesdroger kost gauw tussen de 15.000 tot 35.000 euro. Als hier naast mijzelf nog vele andere in geïnteresseerd zijn, wil ik hier denk ik in gaan investeren. Hopelijk brengt het ons wat moois met heel veel gemak voor alle moeders met overvolle vriezers!

2 jaar geleden

Het klinkt voor mij interessant.. Al zou t ook erg afhankelijk zijn vd kosten of ik t zou overwegen/ doen..

2 jaar geleden

Reactie op Melissa2711

Het klinkt voor mij interessant.. Al zou t ook erg afhankelijk zijn vd kos ...
Snap ik, op de net genoemde websites betaal je zo'n 175 per 3 liter. Hoe meer je in een keer laat vriesdroger hoe voordeliger de prijs wordt natuurlijk. Maar wat is voor ons Nederlanders nou een aanvaardbare prijs?

2 jaar geleden

Reactie op mama van een

Snap ik, op de net genoemde websites betaal je zo'n 175 per 3 liter. Hoe me ...
Uit 3 liter haal je zo'n 17 Zakjes borstvoeding poeder van 180 ml borstvoeding. Dan ben je 10 euro per zakje kwijt. Uiteraard wordt de productieprijs goedkoper als je meer liters laat vriesdrogen in een keer.

2 jaar geleden

Klinkt interessant voor mocht ik ooit een 2e krijgen (mijn borstvoedingsdagen zijn helaas zo goed als voorbij en de voorraad langzaam minder). Maar het klinkt nu nog wel prijzig?

2 jaar geleden

Reactie op PinkArr

Klinkt interessant voor mocht ik ooit een 2e krijgen (mijn borstvoedingsdag ...
Ik denk hoe meer vraag, hoe goedkoper het aangeboden kan worden. Ik heb alleen op voorhand echt geen idee hoe veel interesse en vraag hier uiteindelijk voor is.

2 jaar geleden

Ik ben zeker wel geïnteresseerd, maar die prijzen zijn mij veel te hoog 😱😱😱. Heb nu naar schatting 6 a 7 liter in de vriezer, ik kan nog uitbreiden tot 10 a 11 liter denk ik. Maar 10 euro per zakje dat worden dure voedingen 😱. Ik zou max 2 a 2.50 euro per voeding kwijt willen zijn.

2 jaar geleden

Ik vind het ook zeker heel interessant(!) maar het zou erg afhangen van de prijs. Ik kan het niet goed inschatten. Ook niet voor jou. Het is vast niet enkel de investering, je hebt ook afschrijving, stroom kosten etc. En ik vraag me een beetje af waarom is het er nog niet in Nederland? Houdt wetgeving dat mogelijk tegen misschien…?

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ik ben zeker wel geïnteresseerd, maar die prijzen zijn mij veel te hoog 😱� ...
Voor deze prijs zal het denk ik niet snel aangeboden worden. Sowieso wil ik onder de buitenlandse prijzen gaat zitten. Ik heb berekend om Tot 3 liter = 139 Tot 6 liter = 249 Tot 10 liter = 369 Mocht jij 10 liter inleveren zijn dat 55 voedingen van 180 ml

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik vind het ook zeker heel interessant(!) maar het zou erg afhangen van de ...
Daar komen we maar op een manier achter 😅

2 jaar geleden

Reactie op mama van een

Daar komen we maar op een manier achter 😅
Als je serieus zou willen starten dan zou ik denk ik met NVWA contact opnemen. Niet dat je straks een mega investering doet en het hier niet mag. Al zou ik dat persoonlijk heel erg raar en dom vinden maar wetgeving is in Nederland niet altijd logisch of de bevolking dienend.

2 jaar geleden

Reactie op mama van een

Voor deze prijs zal het denk ik niet snel aangeboden worden. Sowieso wil ik ...
Het blijft een enorme investering 😅. Ik vraag mij af of ik het dat waard zou vinden als we het bij alleen Ben laten. Zou ik over een poosje weer zwanger raken en nog borstvoedend zijn dan is het de overweging zeker wel waard. Enig nadeel dan zou ik dus iedere x-aantal maanden een kleine batch hebben wat het weer heel duur maakt. Voor mij is het voordeel op dit moment dat ik geen extra kosten aan zijn melkvoeding heb of gehad heb.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Het blijft een enorme investering 😅. Ik vraag mij af of ik het dat waard z ...
Ik snap het! Hopelijk kan ik de prijzen zo voordelig maken dat het het overwegen waard is😊

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Als je serieus zou willen starten dan zou ik denk ik met NVWA contact opnem ...
Heb ze benaderd hoor! Dankje