169 Reacties

2 jaar geleden

@Skye, wat fijn om weer van je te horen! En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een mooi nieuws 😀😍

2 jaar geleden

Dankjewel 🥰☺️🌈🤩 Net de eerste goede echo gehad 💝

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Dankjewel 🥰☺️🌈🤩 Net de eerste goede echo gehad 💝
Heerlijk zeg ❤️ geniet er van

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Dankjewel 🥰☺️🌈🤩 Net de eerste goede echo gehad 💝
Gefeliciteerd! 👶🏻

2 jaar geleden

Nightweaning is een heel proces, van s nachts geen melk meer geven. Maar ik geef nog vaak genoeg wel toe. Maar soms hebben we dus nu ook nachten dat papa naast hem slaapt. En papa brengt kleintje inmiddels naar bed, waardoor de gedachte is dat de nurse to sleep associatie wat minder is. Wat hij vindt het zo zalig om aan de borst in slaap te vallen maar dat is behoorlijk lastig want dan wordt ie veel vaker wakker nu

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Nightweaning is een heel proces, van s nachts geen melk meer geven. Maar ik ...
Ah mooi bezig dus! Ik geef nu alleen nog ‘s ochtend en ‘s avonds een voeding en hij valt er vaak niet eens meer van in slaap. Als we dagen samen zijn of als hij niet lekker is, mag hij vaker drinken. Ik denk dat het bij ons een hele strijd zou worden, want zodra hij ‘s nachts wakker wordt en papa ziet krijst hij alles bij elkaar totdat hij bij mij mag drinken. Hij slaat z’n beker met drinken dan ook echt weg.

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Dankjewel 🥰☺️🌈🤩 Net de eerste goede echo gehad 💝
@Skye wat fijn weer van je te horen en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en met de kindjes 💕

2 jaar geleden

Ik heb geen idee wat er gebeurt als mijn man snachts er heen zou lopen. Maar wel een vermoedde 😅 ->😭😭😭😭😭😭 Naar bed gaat hier wel door papa. Lekker naast papa in slaap vallen. Heel fijn met de avonddiensten van mij

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Dankjewel 🥰☺️🌈🤩 Net de eerste goede echo gehad 💝
Whaaaaa we missed you!!!! En gefeliciteerd lieverd!!❤️

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik heb geen idee wat er gebeurt als mijn man snachts er heen zou lopen. Maa ...
Ja het is een heel groot huilfestijn eerst, maar uiteindelijk na drie dagen was hij er aan gewend. Bij ons slaapt ie nog in bed. we zijn kapot. Want hij sliep "door" uiteindelijk, naast papa, maar dat betekent toch 3-6 keer wakker en rond het bed kruipen en rollen en zo. Maar zonder te huilen of "hulp" nodig te hebben

2 jaar geleden

Alleen door al dat gekruip en gerol werd mn man dan uitgeput wakker. Dus ik ben weer gaan "helpen" en nu is ook de 12 maanden slaapregressie er nog overheen 😓😟😥. Zo moe!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Whaaaaa we missed you!!!! En gefeliciteerd lieverd!!❤️
Dankjewel 💖💝🙏🙏🙏 En hoe is het met jullie allemaal? Hoe gaat het met jullie kleintjes? Lou-ann, heb je een beetje support om je heen voor deze pittige dreumesfase als single mom?

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Ah mooi bezig dus! Ik geef nu alleen nog ‘s ochtend en ‘s avonds een voedin ...
Ja dat krijsen is iets waar je "doorheen" moet. Het is protest maar als papa hem dan liefdevol begrenst en vasthoudt, knuffelt en ruimte geeft aan de emoties dan komt het goed na 1-3 dagen. Veel sneller dan bij onze eerste wat 2 weken duurde. Alleen we bleven doorgaan met cosleepen en dat is een beetje problematisch geweest dus. Eigen bedje is echt een krijsfestijn van ongekende proporties, geen idee hoe we hem daaraan gaan wennen 😥😥😥😥😥💖

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Alleen door al dat gekruip en gerol werd mn man dan uitgeput wakker. Dus ik ...
Pfoe heftig joh! Flint slaapt inmiddels in zijn vloerbed van 120x190. Dus wij kunnen er lekker bij als het moet. Als hij rondkruipt heeft niemand er last van. En dat doet hij regelmatig snachts 🤣 maar hij wil vaak nog wel 1u en rond 4u voeding en dan 7un weer en opstaan. Al is het rond 1uur 50/50. Ik wacht altijd even af want soms want hij zelf weer in slaap. Maarja dan zijn we wel allebei wakker geworden 🤷 Rond 4u moet ik er vaak blijven liggen omdat hij dan moeilijk in slaap komt en blijft klooien 🙄 Ook hier erg moe. Wallen joh.. wilmje niet weten. En inmiddels werk ik weer 3 dagen en meer avonden, pffff . Dan moet ik tot 22u terwijl ik normaal 21.30 naar bed ga 😅

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Ja dat krijsen is iets waar je "doorheen" moet. Het is protest maar als pap ...
Ik moet zeggen dat het vloerbed de overstap naar eigen bed wel enorm veel makkelijker maakte. Er naast liggen als hij in slaap valt en dan kan je naar je eigen bed. Ideaaaal

2 jaar geleden

Wauw joh, Lou-Ann ben je echt single mom? Lees ik dus pas in het bericht van Skye.. even gemist of weer vergeten (lijk wel een zeef af en toe), sorry. Wat super stoer van je! Mega respect, echt!

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Alleen door al dat gekruip en gerol werd mn man dan uitgeput wakker. Dus ik ...
Pfoe.. dat lijkt mij echt pittig. De kleine kan (helaas!) echt niet meer bij ons slapen. Dat is een feest. Lampen aan het bed bewegen, zich laten vallen op het matras en weer omhoog klimmen. Eigen bedje werkt oprecht hier.. Ik hoop zo dat jullie snel wat rust krijgen! Ik voed meestal 1 of 2 keer in de nacht en dat gaat voor mij prima maar ik kan niet te veel gebroken nachten hebben dan functioneer ik na een paar dagen (lees: 2) gewoon niet meer 🤦🏽‍♀️. Echt ongelofelijk hoe anderen dat doen…

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik moet zeggen dat het vloerbed de overstap naar eigen bed wel enorm veel m ...
Hier is het bedje echt helemaal oké en fijn maar anders was ik zeker naar het vloerbed overgestapt! Ik lees dat vrolijk met je mee. Ik zag trouwens (sorry mega Off topic) laatst een bericht van je waar je en foto had voor het koken, een leuk (en veiliger) krukje. Houdt Flint zich dan ook steeds goed vast? Ik wil echt gaan kijken om er ook een te maken maar ben bang dat ik meer sta op te letten dat hij er niet vanaf valt dan dat ik kan koken 🤣🙈 dus ben super benieuwd naar je ervaring (als dat mag 😬)..

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hier is het bedje echt helemaal oké en fijn maar anders was ik zeker naar h ...
😂 offtopic nemen ze maar even lief dan Nou het voordeel is dus dat wij er een soort van zitje in hebben gemaakt. Hij kan prima staan hoor, maar dat zitje zorgt ervoor dat hij niet op een onbewaakt moment er snel uitkukelt/klimt. Ik geef hem meestal een pollepel of bakje met plastic bestek om hem bezig te houden. En groenten die je rauw ook kan eten schuif ik ook zijn kant op.

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Dankjewel 💖💝🙏🙏🙏 En hoe is het met jullie allemaal? Hoe gaat het met ju ...
Ik heb zo’n onwijs lieve moeder die mij echt zo veel helpt!! En iedereen bied het wel aan hoor om te helpen maar bij mn moeder vertrouw ik t gewoon volledig allemaal. Met de kleine gaat t ook goed, die word dinsdag 1🥹🥹