169 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Satori

Zijn er nog mensen uit deze groep die borstvoeding geven?
Jup.. savonds eigenlijk alleen nog, maar als hij de kans krijgt ook smorgens als hij weer eens mega vroeg wakker wordt 🥴

9 maanden geleden

Reactie op Satori

Zijn er nog mensen uit deze groep die borstvoeding geven?
Jazeker ! Aan baby #3 en aan baby #2 die inmiddels 2 jaar en nog wat is

9 maanden geleden

Reactie op Satori

Zijn er nog mensen uit deze groep die borstvoeding geven?
Yes! Alhoewel het wel meer een verdwaald slokje en nabijheid zoeken is ‘s nachts dan dat hij nou nog zoveel melk binnenkrijgt.

9 maanden geleden

Wat leuk om te horen dat jullie nog (of weer 😃) borstvoeding geven! Hier is het vooral 's nachts, maar als ik overdag nabij ben wordt er ook nog zeee geregeld om gevraagd - ook wel deels uit verveling. Echt een cliche maar had van tevoren NOOIT verwacht zo lang borstvoeding te geven. Doel was altijd in ieder geval zes maanden..

9 maanden geleden

Hier is ze net uit zichzelf gestopt. Ik was voor werk vorige maand een paar dagen naar het buitenland en toen ik terug kwam vroeg ze er niet meer om. Uiteindelijk 2 jaar en 2 maanden gevoed. Ze vroeg er van de week opeens naar en toen heb ik wel gezegd dat de melk is gaan slapen. Dus voor ons is het afgelopen ♥️

9 maanden geleden

Reactie op rileyK

Hier is ze net uit zichzelf gestopt. Ik was voor werk vorige maand een paar ...
Hoe is dat voor jou, mis je het of ben je meer blij dat het klaar is? Ik ga in mei een week weg en daarna zal het ook wel afgelopen zijn voor ons.. vind het heel dubbel

9 maanden geleden

Reactie op Satori

Hoe is dat voor jou, mis je het of ben je meer blij dat het klaar is? Ik ga ...
In het begin heel moeilijk. Vooral omdat ik de laatste keer ook niet ‘bewust’ heb gevoed. Van ‘oh DIT is de laatste keer’. En dan voor mijn gevoel ook geen afscheid heb kunnen nemen. Maar ik denk nu vooral terug aan de mooie tijd samen. En ik ben nu vooral blij dat ik niet meer kolf of zorgen hoef te maken als ik een avondje oversla. Nu 3 weken later vind ik het wel okay zo! Al twijfelde ik toen ze snachts héél erg overstuur was en de borst vroeg, om hem gewoon te geven 😅 nu niet gedaan want het voelt ergens ook weer de deur openen. Ik had overigens twee weken na de laatste voeding opeens een aantal keer wat kleine harde plekjes. Die heb ik nog weg moeten masseren (kwam ook best wat melk uit). Dus mocht het voor jullie zover zijn dan de tip om af en toe je borsten nog even te voelen/controleren.

9 maanden geleden

Wat leuk om te lezen. Ik voed zelf ook nog zo'n 3-5× per dag/nacht. Ik ben 14 weken zwanger van #2 en mijn productie is flink teruggelopen, maar ze blijft stug doordrinken.

9 maanden geleden

Wij hadden een kinderwens en eigenlijk om die reden geprobeerd te minderen en te stoppen, omdat ik ook niet wist of ik al menstrueerde door me spiraal. Uiteindelijk rond 23 maanden zoiets helemaal gestopt. Bijna de 2 jaar gehaald en ook mega trots. Ik had ook echt een tietverslaafde dochter. We zaten ook in een verhuizing en uiteindelijk doordat ze een paar dagen overdag hele dag bij me moeder was is ze overdag zo goed als zelf gestopt. Snachts had ik paar weken daarvoor al afgebouwd en eigenlijk is het heel mooi natuurlijk gegaan uiteindelijk. Ze begrijpen zoveel op die leeftijd en met veel communicatie zijn we samen gestopt. Heel snel zwanger geworden dus kijk uit naar borstvoedingsavontuur nr2.🥰