7 Reacties

5 jaar geleden

Dit valt heel goed mee. Maar kan nu wel wat gevoeliger zijn denk ik. Doen zou ik zeggen !

5 jaar geleden

Mijn zus gaf de tip om te scheren met een spiegel..

5 jaar geleden

Ik ben echt fan van waxen! M'n ervaring heb ik gedeeld op https://vierprocent.wordpress.com/2019/03/26/silky-smooth/ Ik doe het nog steeds 馃槍

5 jaar geleden

Ben toevallig van de week geweest. Bij aantal stukjes ff tanden op elkaar, maar is zo gebeurd. Blij dat ik ben geweest馃憤 ik zeg gewoon afspraak maken

5 jaar geleden

Gister nog een waxbehandeling gehad! Mijn eerste keer was ook geen pretje, maar bij een kundig waxer sta je zo weer (15 min) buiten. En daarna lekker een aantal weken haarloos door het leven.

5 jaar geleden

Ik heb enkele striemen ontdekt daar onderaan. Ik durf niet meer te waxen omdat mijn huid er wel dun en gevoelig uitziet. Of denken jullie dat dit geen probleem is?

5 jaar geleden

ik doe al 1 jaar brazilian en de dames die dat doen raden af je eerste keer te komen als je al zwanger bent. je huid is gevoeliger en alles doet wat meer pijn en je hebt meer kans op ingegroeide haren ( door dikkere huid in de zwangerschap ) dan als je niet zwanger bent, maar het is wel echt top vind ik zelf 馃槆