8 Reacties

2 jaar geleden

Herkenning! Hier hetzelfde gehad voor ongeveer 1,5/2 weken. Nu weer alles normaal gelukkig 😅

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde gehad (een week of 2) en ineens weer over! Eet nu weer zoals we van haar gewend zijn. Dat wil zeggen alles naar binnen proppen 😅. Dus gaat waarschijnlijk vanzelf weer over!

2 jaar geleden

Ja zijn periodes. Kan ook door tandjes komen dat ze bepaalde dingen niet meer willen eten. Probeer anders eens overnight oats te geven in de ochtend. 150 ml melk met een appel pureren. Dan 3 dikke eetlepels havermout erbij. Nachtje in de koelkast. In de ochtend even kort opwarmen in magnetron. De mijne smult ervan :)

2 jaar geleden

Ik heb het overigens gelinkt aan tandjes + sprong 8

2 jaar geleden

Hier ook sinds zaterdag! Ze at altijd alles, maar vanaf zaterdag eet ze weinig tot niks! Fase? Lees het meer rond 1 jaar.. Maak er geen strijd van. Drinken doet ze hier gelukkig wel, verder helemaal vrolijk.

2 jaar geleden

Ik maak hier net ook een post over aan! Ja heel erg herkenbaar en frustrerend.

2 jaar geleden

Hij vind brood niet zo lekker dus we geven in de ochthend als ontbijt een banaan en stukje appel. Dat gaat er beter in

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Ik maak hier net ook een post over aan! Ja heel erg herkenbaar en frustrere ...
Ja ik lees het net bij je topic! Inderdaad over dat zoet beleg. Dat is geen probleem maar smeerworst of zuivelspread is ineens een no go. Ik blijf het maar aanbieden maarja als hij dan niet wilt en hij heeft duidelijk honger dan ga ik toch overstag. Hoop dat deze fase wel snel over is. Zonde van het eten