10 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen ze altijd in de vaatwasser

3 jaar geleden

Wij wassen ze eerst met zeep en daarna in de vaatwasser
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Gebruik je die kleine, blauwe borsteltjes voor het schoonmaken? Die werken ideaal om de laatste melkdrupjes weg te poetsen. Even in het gaat boven en het gaatje van er dwars door gaat.

3 jaar geleden

Ik was de flesjes sinds dag 1 af met Ecover afwasmiddel. En ik doe ze 2x per week in de sterilisator… nu ruik ik er eerlijk gezegd nooit aan en ben nu mijn reuk kwijt door Corona 🙈 ben nu wel benieuwd of ze stinken

3 jaar geleden

In de vaatwasser stop ik ze. Ruiken nergens naar :)

3 jaar geleden

Wij wassen ze met (zachte)spons en dreft… heeel goed afspoelen onder heet water zodat ze niet meer vettig aanvoelen van het melk en dan in de sterilisator. Dat doen we om de dag. We hebben er ook best veel, stuk of 8, misschien dat dat scheelt ipv 1 of 2 flessen die je vaker gebruikt? 🤔

3 jaar geleden

Was ze elke dag af met dreft en daarna hup in de sterilisator. Eens in de zoveel tijd schaf ik weer nieuwe aan.

3 jaar geleden

Echt smerig inderdaad ik doe hem nu ook bijna iedere dag in de sterilisator met azijn erbij. Bij mijn dochter had ik hier nooit last van. Alsof het ander plastic is. Ik heb sindskort een glazen fles aangeschaft en moet zeggen dat ik dat een stuk hygiënischer vind

3 jaar geleden

Reactie op evelynelin

Echt smerig inderdaad ik doe hem nu ook bijna iedere dag in de sterilisator ...
Ik heb inderdaad ook alleen maar glazen flessen maar het plastic stinkt enorm ik heb 4 flessen ik zou eens proberen met azijn dankjewel

3 jaar geleden

Met dreft en n sponsje en goed afspoelen… stinken hier ook wel maar was ze elke dag dus nu en gaat prima;)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.