11 Reacties

2 jaar geleden

馃槏

2 jaar geleden

Ja heel lief die vingertjes!

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

Ja heel lief die vingertjes!
Aw wat een knapperd!

2 jaar geleden

Reactie op Bloemetjex

Aw wat een knapperd!
Dankjewel!

2 jaar geleden

Oh wat apart! Daar had ik nog nooit van gehoord. Wel even gecheckt bij mijn dochtertje en ja hoor... ook lichtbruine topjes! Terwijl ze zelf ook blond haar heeft en blauwe ogen. Ze is een mix van Nederlands (ik) en Italiaans (mijn vriend)

2 jaar geleden

Hier hele bruine handjes en super witte armpjes 馃槀 maarja hij wordt gewoon net zo snel bruin als mama en oma (Indisch) en de handjes zijn altijd bloot natuurlijk

2 jaar geleden

Hier een halfbloedje die heeft mega bruine handjes馃ぃ voor de rest echt wit

2 jaar geleden

Hier ook een baby met bruine handjes en verder heerlijk melkfles wit. Wij zijn allebei Hollands, maar vader wordt wel snel bruin! Op deze foto zie je t contrast goed 馃槀 Vind het ook niet zo fijn haar handen in te smeren omdat ze veel in haar ogen wrijft (als ze moe is). Gelukkig word ze dus makkelijk bruin

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Oh wat apart! Daar had ik nog nooit van gehoord. Wel even gecheckt bij mijn ...
Grappig he! De vader van mijn zoontje is best donker getint en dan een blond mannetje krijgen met blauwe ogen had niemand verwacht馃グ

2 jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Hier ook een baby met bruine handjes en verder heerlijk melkfles wit. Wij z ...
Oh wauw! Die gaat snel bruin worden straks馃槏

2 jaar geleden

Haha ja hier ook! Half turks half nederlands. Mn dochtertje is niet superlicht, maar haar handjes en met name haar vingertjes zijn echt lekker getint. Mn vriend vroeg vandaag nog of haar vingers niet gewoon vies waren 馃槀馃槀馃槀