22 Reacties

4 jaar geleden
Dit had ik ook toen ik een miskraam kreeg en na mijn miskraam. Heel vervelend.. Het zijn gewoon losse restjes

4 jaar geleden
Zit t in de urine of komt t uit je vagina? Kan misschien wat oud bloed zijn ofzo?

4 jaar geleden
Reactie op Jjjjjj
Vk bellen als je echt ongerust bent, al is het maar voor de geruststelling. ...
Maandag hebben we de intake met vitaliteitsecho bij de vk dus dan weet ik meer. De vk zag geen reden om het te vervroegen. Misschien is er niks aan de hand maar ik schrok hier zo van. Ik houd me maar vast aan het feit dat we 2 weken geleden het hartje hebben zien kloppen

VRIEND
4 jaar geleden
Hoihoi. Ik heb gister mijn eerste echo gehad en die is inwendig gegaan. Vanmorgen ook een paar van die bloed dingetjes in mn urine. Maar de verloskundige zei dat dat kan komen door wat irritatie van de echo. Misschien is dit bij jou ook zo het geval? Ik zou me er niet al te druk om maken in ieder geval

4 jaar geleden
Reactie op Stephri
Dit bericht is verwijderd
Bruin en oud bloed is denk ik het minst verontrustend mocht je veel en heldere bloedingen krijgen wel zeker laten checken. Ik heb heel mild bloed gehad een week geleden bij het afvegen maar was niks. Iets te wild gevreeen en een gespat adertje ofzo. Mijn gyn zei me toen dat het kon dat ik de dagen erna nog enkele bruine vlokjes kon zien. Dat dit dan oud bloed hiervan was. Maar als je je zorgen maakt is een telefoontje misschien niet slevht. Stress is ook echt niet goed he

4 jaar geleden
Toch even een update. Wij zijn vandaag bij de verloskundige geweest en er was helaas geen kloppend hartje meer te zien nu met 9 weken. Waarschijnlijk is het vlak na de 7 weken echo misgegaan. Nu wachten we af tot de miskraam op gang komt en nemen we de tijd om dit nieuws te verwerken :(

4 jaar geleden
Reactie op Stephri
Toch even een update. Wij zijn vandaag bij de verloskundige geweest en er w ...
Sterkte!

4 jaar geleden
Reactie op Stephri
Oh jammer. Veel sterkte!!

4 jaar geleden
Reactie op Stephri
Heel veel sterkte! Ik weet hoe je je voelt.. Het is niet niks en neem er de tijd voor om het een plekje te geven.