34 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op lkion
Die van mij past voorop in mijn fietskrat, als ik de achterwielen eraf klik ...
Ik heb geen krat voorop🙈
2 jaar geleden
Wij hebben de easywalker miley besteld en die komt met een tas, zodat hij om je schouder kan. Ik hoop stiekem dat hij ook in een fietskrat/fietstas past. (Die moet ik ook nog kopen heb net een nieuwe fiets.) Misschien is bij een fietsenwinkel vragen?
Lees graag mee mocht iemand het wel kennen 🙂
2 jaar geleden
Ik ben ook opzoek naar een manier om een buggy mee te nemen op de fiets. Ik zoek nog naar een lichtgewicht buggy die makkelijk mee kan. Iemand tips?
2 jaar geleden
Reactie op L990
Ik zat er ook over na te denken. De jackey komt vandaag bij ons binnen. Maa ...
Dat kan indd ook, Maar dan de vraag als je kindje achterop kan. Waar laat je em dan?🙈
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Ik ken het ook alleen voor paraplu buggys 🤷 wij gaan een fietskar halen di ...
Gek toch dat er niet iets bedacht is voor de buggy's van tegenwoordig.
Ja indd dat kan natuurlijk ook. Maar mij lijkt het zo leuk om haar voorop te hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Zomie
Wij hebben de easywalker miley besteld en die komt met een tas, zodat hij o ...
Ik heb ook een taa erbij. Maar in een fietstas?. Dan moet je zo.n grote krantenwijk fietstas hebben denk ik haha. Ja indd fiets moet binnenkort toch voor onderhoudt. Kan dan wel even vragen of ze iets weten?
2 jaar geleden
Ondertussen al meer bekend en dan met name over de easywalker miley? 😂 die hebben wij op t oog en ik ben benieuwd of hij in de fietsmand past!!
2 jaar geleden
Reactie op shauny1ebaby
Ondertussen al meer bekend en dan met name over de easywalker miley? 😂 die ...
Nee helaas nog niet, wel gek dit zijn nu hoe buggy's inklappen maar er is niks om ze te vervoeren op de fiets
2 jaar geleden
Nee helaas nog niet, wel gek dit zijn nu hoe buggy's inklappen maar er is n ...
Ja wij zijn net gaan kijken en die miley heeft als enige een schouderband. Maar ook toen vond ik het nog best wel lomp. Maar ik verwacht wel dat ie in de fietsmand past. Lijkt me alleen dat t stuur dan zo zwaar wordt 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Ik heb de miley maar die past echt niet in een fietstas helaas
Dat is jammer🙈 dan nog goede hoop dat hij misschien in een fietskrat gaat passen. Moet eerst even kijken of dat gaat lukken met een fietsstoeltje. Maar heb het stoeltje en de buggy nog niet binnen. Dus nog even wachten met het zoeken naar een kratje.
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Overigens zou ik de miley ook heel graag mee willen op de fiets, maar ik be ...
Wij hebben een fietsmand. Hopelijk past hij daar wel in. En hij heeft een schoudertas hoe hij dan evt mee kan op de fiets? Haha
2 jaar geleden
Reactie op Zomie
Dat is jammer🙈 dan nog goede hoop dat hij misschien in een fietskrat gaat ...
Ik heb een kinderstoeltje en ook een mand voorop! Bij de fietsenmaker allemaal laten installeren want ze moesten het systeem wel ietsjes anders maken