16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen zin in sex eerlijk gezegd.. En ik durf het ook niet echt..

5 jaar geleden

Ik heb nu nog helemaal anti zin (alleen maar moe 😋) maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook vaak buikpijn na een orgasme, mijn verloskundige toen vond dat volkomen normaal. Had te maken met het groeien van de baarmoeder en dat dan het samentrekken sneller pijn doet

5 jaar geleden

Jaaa heb er ook last van een beetje kramp onderin me buik na de seks. Dus je bent niet de enige😝

5 jaar geleden

Auw ja herkenbaar! Ineens een mega kramp.Helemaal niet prettig zoals het hoort te zijn.

5 jaar geleden

Ik heb nu nog helemaal anti zin (alleen maar moe 😋) maar bij mijn vorige z ...
Nou inderdaad wel minder zin dan normaal. Maar de ontladen moet fijne zijn bij de seks. Maar verkrampt gewoon. Hopelijk trekt dat weg na de eerste trimester

5 jaar geleden

Reactie op Elphie1984

Ik heb geen zin in sex eerlijk gezegd.. En ik durf het ook niet echt..
Heel herkenbaar. En ook zo moe, totaal geen energie voor 😅

5 jaar geleden

Ik kreeg er altijd harde buiken van...

5 jaar geleden

Is idd niet gek. Je spieren en baarmoeder zijn met wat anders bezig 🤣 en worden dan intensief gebruikt ineens. Kan geen kwaad of iets!

5 jaar geleden

Reactie op Babyno3

Heel herkenbaar. En ook zo moe, totaal geen energie voor 😅
Nope ik ook niet 😴

5 jaar geleden

Yes! Hier ook!! dat zijn je banden die je voelt... verschrikkelijk vervelend vindt ik het. Bedoel je hoort immers te genieten van iets lekkers?! 😂 heb je daarna ineens last 🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Jep! Je baarmoeder trekt samen en dat voel je.. word later wel minder hoor! Krijg je wel harde buiken maar dat is t dan ook

5 jaar geleden

Ik heb hier ook zoveel last van, lijken wel menstruatie krampen dan.. 😥

5 jaar geleden

Ik krijg er ook enorme buikkramp van inderdaad...

5 jaar geleden

Ik heb ook geen zin op dit moment en wij durven het ook niet haha

5 jaar geleden

Hier ook helaas 😂 weinig zin en wat normaliter het hoogtepunt hoort te zijn was laatst een anticlimax 😂 buikpijn en al haha

5 jaar geleden

ja herkenbaar krampend gevoel. normaal nooit en nu wel heel raar he