30 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper en met liefste met de billetjes omhoog 😃! Wij gebruiken Muumi luiers, wat een verademing! Hij kan in een overvolle plasluier zelfs nog poepen en de luier houdt het dus ik ben helemaal blij ermee! Sterkte, want is toch lastig…!

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hier ook een buikslaper en met liefste met de billetjes omhoog 😃! Wij gebr ...
En heb je dan pants of de plakluier?

2 jaar geleden

Pamper dry night pants zij hier de oplossen voor de nacht echt een aanrader, ze zijn alleen online verkrijgbaar

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper en ik heb altijd kruitvat, een maat groter dan overdag. Het allerbelangrijkste is dat de romper en pyjama e.d. niet te strak zit zodat de luier goed kan uitzetten!

2 jaar geleden

En inderdaad ik heb hier ook echt een nachtplasser!

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

En heb je dan pants of de plakluier?
Plakluier, maar ik heb de pants ook (persoonlijk vind ik ze minder fijn maar is gewoon persoonlijke voorkeur).

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Hier ook een buikslaper en ik heb altijd kruitvat, een maat groter dan over ...
Let ik inderdaad op. Maar ook vanochtend weer zo'n te verzadigde luier kon niet meer absorberen, echt een kussen zo groot ha ha..

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Let ik inderdaad op. Maar ook vanochtend weer zo'n te verzadigde luier kon ...
Ja zo herkenbaar! Maar je hebt kruitvat al geprobeerd? Voor de nacht heb ik wel altijd de maxi + luiers!

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Pamper dry night pants zij hier de oplossen voor de nacht echt een aanrader ...
Mijn dochter is ook een buikslaper raad echt deze aan 😁😁😁

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ja zo herkenbaar! Maar je hebt kruitvat al geprobeerd? Voor de nacht heb ik ...
Nee geen kruidvat geprobeerd nog, maar dat komt omdat om mij heen niemand daar fan van is

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Nee geen kruidvat geprobeerd nog, maar dat komt omdat om mij heen niemand d ...
Hier was kruitvat geen succes omdat de luiers smaller zijn, hier nogal een bollie hahaahha

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Hier was kruitvat geen succes omdat de luiers smaller zijn, hier nogal een ...
Die van mij ook wat breder, vooral bij buik dus kruidvat zal dan ook wat te smal zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Die van mij ook wat breder, vooral bij buik dus kruidvat zal dan ook wat te ...
Je kan een proef verpakking kopen bij de kruitvat om te kijken of het werkt voor jullie, hier helpt de pampers zie foto hier eerder kan alleen online zijn broekjes kunnen ook wat meer aan

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Je kan een proef verpakking kopen bij de kruitvat om te kijken of het werkt ...
Ik denk dat ik voor de pampers night ga om te proberen, dank je!

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper, ik heb pampers harmonie en hij lekt nooit door.. weet niet of je die al eens heb geprobeerd

2 jaar geleden

Hier ook maandenlang elke ochtend nat! 100 verschillende tips geprobeerd, zonder goed resultaat. Vaak sijpelde het er gewoon langs, en was de achterkant van pamper nog droog (buikslaper). Voor de nacht gebruiken wij pampers night pants, erg tevreden over. En daarnaast: een romper aan? Wij deden in de nacht de knoopjes onder van de romper niet dicht, hielp direct! Daardoor heel af en toe nog maar nat

2 jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Hier ook maandenlang elke ochtend nat! 100 verschillende tips geprobeerd, z ...
Heb je voor de nacht een maat groter of dezelfde als overdag?

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Pamper dry night pants zij hier de oplossen voor de nacht echt een aanrader ...
Heb je voor de nacht een maat groter dan overdag?

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper wij gebruiken Kruidvat luiers en dan een maat groter. Ook trek ik hem in de nacht wollen rompers aan. Als die dan al doorlekt neemt het wol heel veel op waardoor hij niet wakker wordt omdat zijn buik nat is 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Heb je voor de nacht een maat groter dan overdag?
Nee, heb beide maat 5