30 Reacties
2 jaar geleden
laatste paar dagen ook steeds nat hier! slaapzak, ook door t buikslapen
als t zo blijft ga ik wasbare luiers met boosters proberen
drinkt je kindje nog wat snachts of voor t slapen?
vannacht had hij zich niet gemeld voor wat te drinken en zn luier was maar half vol vanochtend (ja logisch natuurlijk.. maar toch)
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
laatste paar dagen ook steeds nat hier! slaapzak, ook door t buikslapen
al ...
Hij drinkt met avondeten water en daarna krijgt hij soms een flesje of een bordje pap nog. Gisteravond om 23.00 gelukt om hem in zijn slaap een schone luier te geven. Dus vanochtend een normale natte luier.
2 jaar geleden
Hier ook een fervent buikslaper.
Hebben een tijdje luiers met een extra booster erin gebruikt, dit hielp. Nu gebruiken we dit niet meer. Wel doen we voor de nacht een maat grotere luier (of in ieder geval een luier die nog genoeg ruimte heeft), maar 1 knoopje van de romper dicht (ivm spanning die erop komt) en de luier iets hoger aan de voorkant.
Doorlekken snachts gebeurd nu bijna niet meer, ondanks dat onze dochter nog een fles van minstens 210 drinkt voor het slapen gaan..
2 jaar geleden
Hier het zelfde probleem gehad. Ik heb mijn dochter nog een keer extra verschoond voordat ik zelf naar bed ging. Dan redde de luier het wel tot de ochtend.
Mijn dochter werd er gelukkig niet wakker van, deed het gewoon omwisselen terwijl ze in bed lag te slapen.
Nu ze nog maar 1 fles op de dag heeft en voorderest water drinkt red de luier (maatje groter) het net.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
zet ik hier een week geleden nog dat ie nooit doorlekt, nu al een week lang ...
Ah balen. Ik heb de oplossing nog niet gevonden.
Ik verdchoon hem in zijn slaap rond 23.09u en dan gaat het goed
2 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem🥵
Ik ben van de week naar de Kruidvat gegaan en heb daar van hun eigen merk de luierbroekjes maat 6 gekocht. Even een probeer verpakking.
Mijn zoontje draagt maat 5, we hebben de harmonie luiers van pampers. Heb dus het luierbroekje over zijn normale luier gedaan. Sinds dien geen natte voorkant meer🥳
Moet het nog wel even uittesten met een pyjama aan. Maar voor nu werkt dit hier