6 Reacties

één jaar geleden

Hier geregeld loopoor jammer genoeg. Ik begin ook direct te druppelen met ciloxan (staat altijd op voorraad...). Oortjes maar ik proper dmv een baby-oorstokje met paar druppels fysiologisch water op om de korstjes zachter weg te krijgen. In geval dat beide oren serieus etteren betert dit meestal niet meer met druppels en moet mijn kleine man weer aan de antibiotica. Ik wacht hier ook maar max 2/3 dagen mee vooraleer ik naar de huisarts ga met hem aangezien ik de 'drill' al ken. Bij een stevige verkoudheid weet ik dat we zijn oren heel goed in het oog moeten houden want hebben we bijna elke keer prijs jammer genoeg. Wel gelukkig dat hij buisjes heeft welk die constante oorontstekingen waren de hel

één jaar geleden

Reactie op BYasmine

Hier geregeld loopoor jammer genoeg. Ik begin ook direct te druppelen met c ...
Hier doen we net hetzelfde. Maar oke dan ga ik van de week nog eens langs de huisarts gaan. We hebben nog nooit gehad dat een ab kuur nodig was vandaar.

één jaar geleden

Hier ook een kindje met buisjes. Vaak ook een loopoor bij de minste verkoudheid.. als de etter te hevig is en we schrik hebben dat de gehoorgang verstopt kregen we de tip van de kno arts om zuurstofwater te druppelen. Ik weet niet of ze dit bij elke knoarts aanraden.. misschien eens contact opnemen met de arts die de buisjes plaatste of dit mag? Is heel handig, zo bruist het vuil eruit.. succes, wat een miserie he, die vele ziektes en oorontstekingen..

één jaar geleden

Reactie op Jolienve

Hier ook een kindje met buisjes. Vaak ook een loopoor bij de minste verkoud ...
Vroeger deed ik dit ik ook voordat de buisjes geplaatst waren maar nu durf ik met zo weinig mogelijk in het oortje. T is wat! Een andere vraag hoe doen jullie het met het zwemmen? Oordopjes ja of neen?

één jaar geleden

Wij hebben 8 weken lang loopoor aan beide oren gehad. Men wat is dat slopend.. Ziekenhuis bleef steeds dezelfde druppels voorschrijven tot we na 6 weken eindelijk bij de arts kwamen. Toen kreeg hij direct een paardenmiddel. Trafloxal kregen wij tot 3x toe voorgeschreven 🤦🏽‍♀️ Ipv ofloxacine (de laatste hielp wel maar trafloxal doet echt helemaal niets). Toen ik zei ik geef niets meer moest ik komen. Kind wilde namelijk ook niet meer eten op een bepaald moment (medicatie? Na het stoppen binnen 2 dagen at hij wel weer). Wij gebruiken baby wattenstaafjes om schoon te maken. Ons werd gezegd alleen vooraan maar soms stond er zoveel pus in dat we wel wat meer deden (anders komen die druppels natuurlijk nergens).. Wij gebruiken geen oordopjes maar letten goed op dat er niet te veel water bij komt. Vindt hij ook niet fijn in bad/douche/met het wassen van z’n haartjes. Hopelijk is het snel over! Beterschap ❤️‍🩹

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wij hebben 8 weken lang loopoor aan beide oren gehad. Men wat is dat slopen ...
Wij hebben de ciloxane oordruppels die we telkens moeten geven bij looporen. Normaal binnen de 3 dagen zien we betering maar nu is het op en af. Gisteren schoon oor vanochtend terug een vies vuil oor. Ik denk dan idd ook als het zo vuil zit dat de druppels niet tot hun plaats komen dat zou moeten..