9 Reacties

8 maanden geleden

Verschrikkelijk ik zou dan in Nederland blijven

8 maanden geleden

Pff lijkt me op voorhand wel pittig. Wij gaan al 2 jaar met de auto naar zuid Frankrijk en ook dat is niet altijd even relax, maar dan heb je wel zelf de regie of je extra wil stoppen en hoe lang etc.

8 maanden geleden

Reactie op Claudiia1991

Pff lijkt me op voorhand wel pittig. Wij gaan al 2 jaar met de auto naar zu ...
We twijfelen idd of de bus of zelf met de auto maar dan ben ik weer bang dat we ergens met pech ofzo komen te staan 😅

8 maanden geleden

Nooit zo een lange busreis gehad maar wel gevlogen naar hawaii, Bali en Kaapstad. Ook lange vluchten met een Max van 26uur. Voordeel aan Spanje is dat je geen tijdverschil hebt. Voor een weekje zou ik het niet zo snel doen, maar anders genoeg snacks, iPad en vermaak mee en je overleeft het wel! Gaat de bus ook snachts? Misschien nog relaxter, iedereen lekker slapen en anders bijslapen op vakantie. Ben er achter gekomen dat het eigenlijk altijd wel meevalt.

8 maanden geleden

Reactie op Mams2018

We twijfelen idd of de bus of zelf met de auto maar dan ben ik weer bang da ...
Oh dan gewoon een goeie anwb afsluiten en je krijgt vervangend vervoer Heb je een onbetrouwbare auto?

8 maanden geleden

Reactie op Mams2018

We twijfelen idd of de bus of zelf met de auto maar dan ben ik weer bang da ...
Tja die kans is er natuurlijk altijd, maar een bus kan ook pech krijgen 🤣 zorgen dat je indd gewoon lid bent van de anwb en daar niet teveel bij stil staan. Ik zou zeker voor eigen vervoer kiezen 😁

8 maanden geleden

Reactie op Bougainville

Oh dan gewoon een goeie anwb afsluiten en je krijgt vervangend vervoer Heb ...
Laten we zeggen dat we nou niet bepaalt geluk hebben met auto's 😅

8 maanden geleden

Ik zou ook voor de auto gaan. Bus lijkt mij op voorhand al zwaar. Met de auto heb je het zelf in de hand. Inclusief je plasstops.

8 maanden geleden

Update. Hebben toch een vlieg vakantie binnen budget gevonden naar Turkije wij zijn helemaal happy.