19 Reacties

één maand geleden

Wij hebben vorig jaar een heel groot pakket van Infento gekocht van zn verjaardagsgeld. We zijn er erg blij mee, want het is een hele duurzame investering. Met dat pakket kunnen verschillende voertuigen worden gebouwd.

één maand geleden

Hier een kindje wat graag mee helpt klussen. We gaan in de tuin samen een ‘boomhut’ bouwen met schommel en glijbaan. Weken/maanden project hoor maar hij vindt dat leuk. En we kijken naar een soort schoolbordje denk ik. Hij is erg druk met letters en cijfers dus dan kan hij woordjes gaan maken (doet hij nu ook maar niet schrijven terwijl hij de letters prima kent). Overigens dus vooral omdat hij dat leuk vindt. Iets van een Lego of playmobil set denk ik. Hij stopt zelden wat in z’n mond en vindt het echt al leuk om iets te bouwen of te spelen met een ‘auto’ lego setje bijvoorbeeld. Hier zijn als je kleinere cadeautjes zoekt voor anderen ook de dieren van Schleich erg geliefd 😊 of puzzels.

één maand geleden

Ik ben een lijstje aan het maken ook. Ik heb nu: magnatiles, pop met haar en meerdere kleertjes, trampoline en schoolbord op ezel. Voor de rest hoop ik hier ook meer inspiratie op te doen 🤭

één maand geleden

Er zijn genoeg leuke boeken om te vragen. Sstt de tijger slaapt is hier favoriet.

één maand geleden

Abonnemente of strippenkaart voor een peutergym

18 dagen geleden

Wij geven een fiets. En ze wilde zelf een fietsbel en puzzels

17 dagen geleden

Fiets, step, brandweerwagen, verkleedkleren, duplo, fotocamera, gezelschapsspellen. Dat is wat wij op zijn lijstje zetten ☺️

11 dagen geleden

Wij gaan een fiets geven! 🚲

9 dagen geleden

Wij geven een speelhuisje voor in de tuin. Ik heb uitbreidingssets voor dat huisje op zijn lijstje gezet. Verder staat er ook loco, een step, verkleedkleren en duplo op

9 dagen geleden

Wij geven een winkeltje. Van opa en oma krijgt hij duplo. Verder hebben we een paraplu, fietsbel, bal, doktersset, boeken en gereedschap op zijn lijstje gezet. Connetix hebben de jongens al, met de feestdagen krijgen ze een uitbreiding.

8 dagen geleden

Kinder paraplu, connetix knikkerbaan geven wij zelf, kinetische zand daar hebben ze een bak van met een graafmachine erin etc, houten legpuzzel, mini loco maar dan voor de kleinsten ben de naam even kwijt.

7 dagen geleden

Sylvanian huis krijgt onze dochter 10 september! Dan is ze 3

7 dagen geleden

Onze zoon heeft in mei van ons al een trampoline gekregen zodat hij er in de zomer al op kon spelen. Op zijn verjaardag krijgt hij van ons dus iets kleins. Aan familie hebben we duplo of eerste gezelschapsspelletjes gevraagd

5 dagen geleden

Poppenhuis, bus van little people, 10 lessen peuterdans, stickers, taart van de hema, voorleesboek van Fien en Teun, wat kleren uitgezocht, cadeaubonnen

4 dagen geleden

Ik ben met hem zelf naar de winkel gegaan en dingetjes laten uitzoeken 😊

4 dagen geleden

Ik zit te denken aan een doktersset omdat ze vaak à la "Saw" met haar boormachine of zaag enzo onze buik open maakt🤣.. Verder wat educatieve dingetjes en ik dacht ook nog aan een kassa met speelgeld en misschien wat producten om te "verkopen".. Winkeltje lijkt me geweldig maar geen ruimte voor ☹️..

2 dagen geleden

Hier een skippybal, dat wil ze het liefste. We wilden een step geven, maar dat komt niet in haar zelf op, zelfs niet vlak na in een winkel naar een step kijken. Dus dat parkeer ik even. Dokterssetje krijgt ook, dat speelt ze graag. Fiets heeft ze al, als je dat nog niet hebt is het een goed cadeau. Duplo hebben we echt veel. Ik zou persoonlijk ook geen nieuwe duplo doen voor een 3 jarige. Over een jaar ofzo dat dat echt over op lego en playmobil en het is zo duur allemaal. Loco hebben ze bij opa en oma en vindt ze ook erg leuk om te doen. Ik wil dat even voor daar houden, maar anders zeker goed idee. Poppenkleertjes heb ik hier ook nog als klein cadeautje. Wij willen ook en magneetbord met een grote set letters doen, zodat ze kan oefenen met woordjes maken. En ik heb ook magneetboeken zegmaar op het lijstje gezet. Dan is er een achtergrond waarop ze allemaal figuren kan plakken zegmaar. Ze kan dagen lang stickers plakken, en op deze manier kan ze dat eindeloos blijven doen. Puzzels vindt ze leuk, dus heb nog 2 nieuwe puzzels gekocht.

2 dagen geleden

Reactie op MamaVanKris

Wij hebben vorig jaar een heel groot pakket van Infento gekocht van zn verj ...
Van zijn verjaardagsgeld?! Ik kende dit niet, maar kost 1000+? Of kijk ik dan verkeerd?

2 dagen geleden

Reactie op Jurst

Van zijn verjaardagsgeld?! Ik kende dit niet, maar kost 1000+? Of kijk ik d ...
Het zijn verschillende pakketten die ze verkopen, die je met elkaar kunt aanvullen. De goedkoopste is 249 euro. De duurste is 1095 euro, daar zit ook een accu bij om een elektrische quad mee te bouwen. Bij de pakketten staat ook voor welke leeftijd ze geschikt zijn. Wij hebben de Genius kit gekocht en zijn er heel blij mee. Het fietsje wat ik er een jaar geleden mee heb gemaakt, begon te klein te worden. Met een paar kleine aanpassingen kan hij er nu weer comfortabel op fietsen.