60 Reacties

één jaar geleden

Reactie op nmn

De tafel met stoelen is van peppapig
.

één jaar geleden

Ik maak online een fotoboek voor mijn zoontje met allerlei leuke momenten van hem erin, mensen en plekken die hij kent, z’n knuffels etc. We hebben een familie fotoboek die hij geweldig vind om door te bladeren, dus lijkt me leuk idee :) Ook een ukelele, want hij heeft al een mondharmonica maar nu ook een gitaar obsessie, ik ben benieuwd 😅

één jaar geleden

Hij krijgt een kinder kruiwagen van okido toys. Voor in ons klushuis, kan hij lekker meehelpen beton storten etc. Aan opa en oma een dekbed v Fiep Westendorp gevraagd.. leek me cute. Hij is erg fan v Pluk. Vorig jaar had hij een scoot & ride dat is nog steeds een grote hit

één jaar geleden

Op zijn lijstje staat: scoot and ride, voetbaldoelen met bal, knutselgerief, kleuren met water, autoracebaan, voorleesboeken, Cleverclixx ball run, kassa, nieuwe pyjama en leuke sokken

één jaar geleden

Hier een loopauto en een gepersonaliseerd boek van Dikkie Dik want daar is hij gek op.

één jaar geleden

Reactie op Miranda M

Hier een loopauto en een gepersonaliseerd boek van Dikkie Dik want daar is ...
Deze auto is echt top!! Onze zoon heeft hem voor sinterklaas gekregen en speelt er letterlijk iedere dag mee!! Hij heeft inmiddels zijn geld wel opgebracht, nemen hem ook eigenlijk altijd mee als we een dagje naar de opa’s en oma’s gaan dan vermaakt hij zich kostelijk geen kind aan.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Wij hebben dit klimrek met glijbaan. Voor z'n verjaardag gaan we dit kopen: ...
Cool dat Infento. Hier wordt echt dagelijks gespeeld met https://modutoy.com/, al 2 jaar. Autootjes maken en rondcrossen is favoriet, maar ook hindernispacour, wiebeldingen en huisjes of stoelen. Geniaal spul en dochter van 3 kan het zonder hulp in elkaar zetten.

één jaar geleden

Reactie op wave

Cool dat Infento. Hier wordt echt dagelijks gespeeld met https://modutoy.co ...
Wat onwijs leuk dat modutoy! Thanks for sharing

één jaar geleden

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁

één jaar geleden

Reactie op limelilly

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁
Ik zou beide niet doen, we gaan de herfst/winter in. ☺️

één jaar geleden

Reactie op limelilly

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁
Wij hebben een watertafel en dat is echt een hit! Maar ik zou het dan misschien eerder voor sinterklaas/kerst oid geven omdat we nu natuurlijk de herfst in gaan. Maar een watertafel is zeker een aanrader

één jaar geleden

Wij hebben een houten poppenhuis gekocht.

één jaar geleden

We geven een magnetisch planbord (met magneetjes) en vragen aan familie een speeltent van Kids Concept!

één jaar geleden

Ik zag het verstop nijntje bij de kringloopwinkel voor een euro, dat vond ik nog wel het risico waard 😉 grote hit!

één jaar geleden

Reactie op limelilly

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁
Watertafel is hier echt een hit maar wel alleen in de echte zomer als er water in staat. Water wordt ook snel vies dus kan niet super goed opwarmen.. zonder water doet hij er hier echt helemaal niets mee 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op nmn

.
Waar kan je deze set kopen?

één jaar geleden

Reactie op limelilly

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁
Wij hebben ook een watertafel hij is der helemaal weg van! En voor in de herfst of winter ( als het niet te koud is) kan dat ook best hoor! Hij klaait hier het hele jaar door met dat ding!

één jaar geleden

Ik maak meteen een lijstje ook voor 5/25/26 december. Heb tot nu toe dit. Had een leuk trekker boek gevonden maar helaas niet meer leverbaar. En boekjes van boer Boris gaan er op ☺️

één jaar geleden

Reactie op rosak

Ik maak meteen een lijstje ook voor 5/25/26 december. Heb tot nu toe dit. H ...
Ik ben ook alweer gelijk bezig met het lijstje aanvullen. Gelukkig niet als enige 😀 Ik heb er ook magnatiles op staan. En raamstickers.

één jaar geleden

Ik ben ook alweer gelijk bezig met het lijstje aanvullen. Gelukkig niet als ...
Het is al moeilijk genoeg 😂