60 Reacties

één jaar geleden

Evenwichtsset voor peuter- en kleutergym (zie foto) (Raam)stickers Gereedschapskist Simpel bestuurbare auto Driewieler Puzzels Duplo Dit staat op het lijstje voor onze zoon

één jaar geleden

Wij geven deze.

één jaar geleden

Reactie op Wish500

Wij geven deze.
Dit heb ik zelf ook als kind gehad 😎😎

één jaar geleden

Reactie op Wish500

Wij geven deze.
Die hebben wij al en is een dikke hit!

één jaar geleden

Wij geven zelf een ukelele, zodat ze gitaar kan spelen met haar vader. Verder krijgt ze kinetisch zand, een kiddicutter (kindermes), verkleedskleren (een bijenjurkje met vleugels), een kassa (die oldschool kassa die hieronder ook op het plaatje staat), boerderij van playmobil en groente/fruit voor in haar keukentje. We hebben nogal een grote familie aan beide kanten, dus vandaar dat ze heel veel krijgt. Het merendeel is wel tweedehands van haar nichtjes en neefjes, want ik vind het doodzonde om alles nieuw te laten kopen. Een deel gaat ook gauw de kast in, zodat we kunnen rouleren.

één jaar geleden

Van ons heeft ons zoontje de Duplo set ‘Dieren van de Wereld’ gekregen. En van de opa’s en oma’s samen krijgt hij een loopfiets. Over de Duplo set. Mijn partner zat ze allemaal te vergelijken en kwam deze all in one toen tegen. Wel slag duurder maar nu zijn we voor €95 helemaal voorzien en de andere werelddeel sets zijn alles bij elkaar veel duurder. Europa is €60 en Zuid-Amerika €40 en dan heb je pas twee werelddelen. Verder verschillende knutsel dingen van SES. (Bobbi) boekjes. Houten speelgoed.

één jaar geleden

🙈

één jaar geleden

Die van ons krijgt een nieuw bed, het ledikant willen we vanaf december gebruiken voor zijn zusje 🍼, vandaar. Dan krijgt hij van ons nog een klein glijbaantje(lidl) en een kruiptunnel( ikea) . Straks wordt het veel binnen spelen met die regenachtige dagen.. verder krijgt hij van familie een dekbed, balance board en een knuffel.. en gaan we de rest wel zien 🤭

één jaar geleden

Deze heeft Maud net van mijn ouders gekregen en vandaag van ons de baby born. Morgen pas echt 2 jaar maar vieren t vandaag!

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

🙈
Waar komt deze vandaan?😍

één jaar geleden

Reactie op Janinevw93

Waar komt deze vandaan?😍
Ik heb hem gekocht via marktplaats. Maar hij is van Kidkraft.

één jaar geleden

Reactie op limelilly

Waterbaan of watertafel??? Graag advies en meningen 😁
Wij hebben ook een watertafel, aangeschaft in april/mei en veel plezier van gehad. Denk wel dat het volgende zomer wat leuker is want nu had ze vaak nog wat “hulp” nodig met ermee spelen. Maar wel veeeel gedaan!

één jaar geleden

Verder geven wij/familie: Loopfietsje Speelkeukentje Autopuzzelding van hummeltje.nl En nog wat simpele spelletjes van 2+\3+

één jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Verder geven wij/familie: Loopfietsje Speelkeukentje Autopuzzelding van hu ...
Deze

één jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Deze
deze is bij de zeeman maar 15 euro! ( als ze hem nog hebben), heb hem hier in huis staan!

één jaar geleden

Leuk maar klein en zeker geen € 35 waard hoor!

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

🙈
Wauwiiiii🥰🩷🥰🩷🥰

één jaar geleden

Deze heeft ons zoontje gehad. Berg skelter buzzy. Zijn er in div. kleuren. Super fijn ding. Zoontje erboven heeft hem ook gehad die heeft hem echt versleten. Echt van 2 tot 5 jaar volop gebruikt.