31 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb als cadeau wat we ons zoontje willen geven meerdere opties:
Een glijbaan of schommel
Een wobbel
Een blokkenkar
Het lijstje voor fam ben ik ook al mee bezig:
Mega blocks
Rupsje nooitgenoeg voelboek
Paddestoel poef van de Efteling
2 jaar geleden
Wij bouwen zelf een schommel en vragen aan de familie een nestschommel en babyschommel (de zitjes) en een loopfietsje.
2 jaar geleden
Onze kleine meid wordt ook 5 september 1 jaar. Wij willen een elektrische babyauto kopen. Zo eentje mercedes of range rover 🤭🤭
2 jaar geleden
Wij hebben via lijstje.nl een lijstje gemaakt. Je kunt hem hier vinden mocht je ideeën willen opdoen.
www.lijstje.nl/BenvanBuren
Het loopt bij ons echt uit een van duplo tot boekjes en van loopauto tot puzzel ofzo. We hebben in vele prijsklassen wel iets erop staan. En nee hij hoeft echt niet alles te krijgen. Heb er gewoon alles dat ons leuk lijkt erop gezet 🤣. Hebben ook al heel veel. Vooral duplo ligt het huis al aardig vol mee 🤣. Op dit moment is hij met Primo LEGO aan het leren stapelen 🥰.
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Wij hebben via lijstje.nl een lijstje gemaakt. Je kunt hem hier vinden moch ...
Heb veel inspiratie opgedaan uit jou lijstje! Staan echt super leuke dingen op 🤩
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Mooi! Je maakt me nu wel nieuwsgierig wat dan o.a. 😅.
Bijv de Lego Duplo, en de lees boekjes 😊
2 jaar geleden
Een activiteiten tafel waar ze in kunnen zitten of omheen lopen is ook echt een pretnummer.
Je zou 2e hands kunnen zoeken naar PRIMO LEGO dat is de voorloper van duplo en voor die kleintjes eigenlijk leuker dan duplo. Duplo is vaak vanaf 2 pas. Uitzonderlijk vanaf 1.5.
Kleine ballenbak/tent voor thuis en een blokkenkar zijn vaak ook grote succesnummers.
2 jaar geleden
Ik vind het zo lastig, ik weet nog niet wat hij leuk vind. Of hij gaat houden van auto's of dino's of Barbie's.. geen idee. Zijn favoriete speelgoed van het moment is de deurstop en een tube zalf 🤦🏼♀️