31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik vind het zo lastig, ik weet nog niet wat hij leuk vind. Of hij gaat houd ...
Aah heel herkenbaar! Flesje water over de grond rollen doet het ook erg goed hier 😉

2 jaar geleden

Reactie op Myth

Aah heel herkenbaar! Flesje water over de grond rollen doet het ook erg goe ...
Jaa uren knaagplezier aan de dop!

2 jaar geleden

Wij hebben deze alvast van opa en oma gekregen, had een wobble gevraagd ,omdat het leuk is en hij er echt lang plezier van kan hebben, namens “de familie” en toen mn moeder laatst het aldi foldertje doornam kwam ze dit tegen!

2 jaar geleden

Wij zelf gaan een loopfiets geven voor zijn eerste verjaardag. Verder heb ik veel voorleesboeken gevraagd want dat vindt hij heel leuk. Daarnaast een wipwap rups voor in de tuin, wat dingen van little dutch (trekdier, vrachtauto met auto’s erop en zo’n soort knikkerbaan met auto’s) en wil ik nog kijken naar duplo wat leuk is. Verder nog een speeltent van de IKEA.

2 jaar geleden

Wij geven een Loopwagentje met popje van little dutch… Ze vind de popjes geweldig dus denk dat het een leuk cadeautje is…. Heeft iemand nog tips om cadeautjes rond de 10 euro te vragen? Behalve voorleesboekjes vind ik het lastig😉

2 jaar geleden

Wij doen een keukentje met uitbreiding die we zelf maken. Ze vind bij haar nicht en neef de keuken zo interessant dat wij er ook maar 1 voor haar verjaardag doen hihi. We hebben aanvulling hierop ook voor haar verjaardag gevraagd

2 jaar geleden

Reactie op Lil1994

Wij geven een Loopwagentje met popje van little dutch… Ze vind de popjes ge ...
Kijk even op mijn lijstje daar heb ik een subcategorie 10 euro of minder op gemaakt. www.lijstje.nl/BenvanBuren

2 jaar geleden

Reactie op Lil1994

Wij geven een Loopwagentje met popje van little dutch… Ze vind de popjes ge ...
Puzzels , kralendoolhof (ikea), dikke waskrijtjes, waterkleurboek en een snackcup, sambabal. Nijntje stoelendans/verstoppertje (die prijs fluctueert heel erg). Hebben wij van rond de €10 op het lijstje staan

2 jaar geleden

Smartmax

2 jaar geleden

Een zandbak 😊

2 jaar geleden

Reactie op fleurrtje

Wij hebben deze alvast van opa en oma gekregen, had een wobble gevraagd ,om ...
Jaa dat was hier al meteen uitverkocht 😪